924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 5 z 6 << < 2 3 4 5 6 >
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
kondzi
Użytkownik



Postów: 1471
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 10-03-2023 14:54
Kiedyś czytałem, że wszystkie przeplywki oparte o drut oporowy mają tą samą charakterystykę. Różnią się obudową i wtyczką.


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 10-03-2023 16:32
kondzi napisał/a:
Kiedyś czytałem, że wszystkie przeplywki oparte o drut oporowy mają tą samą charakterystykę. Różnią się obudową i wtyczką.


Bardzo możliwe, jestem ciekawy co wpływa na ich dokładność i jestem jeszcze bardziej ciekawy jak to wpłynie na responsywność na pedał gazu.
Prowadziłem raz 968, nie był to najlepszy egzemplarz delikatnie mówiąc, ale miał moc i zauważalnie szybciej przyspieszał od S2, może to tez kwestia inaczej zestrojonej skrzyni. Zobaczymy czy S2 dorówna 968 po tych modach, może sprawdzimy to na lidze transaxle podczas drag race? Wtedy będzie faktycznie wiadomo czy warto zainwestować w taki zestaw.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 10-03-2023 16:33
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-03-2023 00:29
Przepływka i chip w aucie, za dużo powiedzieć nie mogę, bo przejechałem dziś autem raptem 30km. Nie wiem czy to przypadek, ale na benzynie 95 podczas pierwszego kilometra po odpaleniu pojawił się problem z wolnymi obrotami, wynosiły 800, spadały minimalnie i auto wpadało w drgawki. Pojechałem od razu na Shella, zalałem do pełna 100oktanową benzynę i wszystko wróciło do normy.

Auto jest zauważalnie szybsze, jak bardzo, ciężko mi powiedzieć(na pewno mocniej ciągnie od dołu), niestety nie miałem aparatury do mierzenia przyśpieszenia przed i po, wypadałoby jednak wybrać się na tę hamownię, bądź zmierzyć się z inną S2. To co akurat jest pewne, to to że wyrzucone żelastwo z auta waży z 5kg, a ta nowa przepływka prawie nic. smiley




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-03-2023 08:52
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
seler2
Użytkownik

Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13
Dodane dnia 22-03-2023 13:46
Co to za plastikowe pudło po lewej od przepływki?


było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-03-2023 14:12
seler2 napisał/a:
Co to za plastikowe pudło po lewej od przepływki?


Kiedyś przeczytałem nazwę tłumik szmerów, było to tylko na Szwajcarię, tak samo jak skrzynia do S2 w plastikowej obudowie i z chłodnica oleju, niestety obudowy już nie mam bo poprzedni właściciel zdjął.

Nie wiem co ten tłumik tak naprawdę daje.

https://www.lllparts.co.uk/product/94411030201/damper


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-03-2023 14:15
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 31-03-2023 18:54
Niestety, chip został, a przepływka wróciła, razem dały dużo mocy, ale niestety pojawiły się problemy z odpalaniem na ciepło i wolnymi obrotami. Według sprzedawcy prawdopodobnie winny był mój silniczek krokowy, z którym faktycznie kiedyś miałem problem i został wyczyszczony co poprawiło sytuację, jednakże innego nie mam gdzie kupić...

Ktoś ma nówkę silniczek krokowy do S2?


Prawdopodobnie po zwrocie kasy kupię downpipe CarGraphic.




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 31-03-2023 18:57
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 01-05-2023 11:07
To żeby zaktualizować wątek. Od ostatnich zmian, zostały wymienione jakieś tam paski, został wymieniony mechanizm klamki kierowcy, więc chodzi jak trzeba, w czerwcu auto dostanie nowe sprzęgło i łożyska wału zostaną wymienione.

Jak patrzę na zdjęcie sprzed tygodnia, to te koła tylne się trochę za bardzo chowają w nadwoziu. Nie chcę dystansów raczej, bo trzeba by chyba szpilki zmieniać, z kolei może jakimś cudem znalazłbym felgi Design 90 9J na tył, ale nie chcę by auto było wolniejsze ze względu na masę i opory toczenia. Ja czuję różnicę w osiągach pomiędzy Desgin 90 16" 205P/225T a Cup 2 17" 225P/255T.
Co radzicie?




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 01-05-2023 11:08
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
LeszekWM
Użytkownik

Postów: 16
Miejscowość: Elbląg
Data rejestracji: 25.04.23
Dodane dnia 01-05-2023 17:52
od 15mm w górę masz już dystanse tzw na mijankę o ile felga pozwala na schowanie wystających szpilek
https://eibach.pl/product/dystanse-pro-spacer-biale-30mm-os-2x15mm-s90-4-15-020/porsche-944-01-1985-07-1987-30-s2/105579/
z tego co sam kombinowałem 5-7mm pozwala na bezpieczne przykręcenie koła, oczywiście do zweryfikowania
https://sebon.pl/product-pol-1524-Dystanse-5mm-71-6mm-5x130.html z tym że na pewno nie mają prowadzenia, zdjęcie jest poglądowe
https://eibach.pl/product/dystanse-pro-spacer-biale-14mm-os-2x7mm-s90-6-07-001/porsche-944-01-1985-07-1987-30-s2/105579/

Edytowane przez LeszekWM dnia 01-05-2023 17:56
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
kondzi
Użytkownik



Postów: 1471
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 01-05-2023 22:53
Mam dystanse na mijankę, stalowe, chyba właśnie 15mm. Mogę Ci pożyczyć co byś sobie zobaczył jak to jest. Zdemontowałem z mojego 951 z tyłu.


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 28-07-2023 22:54
Jak zwykle dużo jakichś pierdółek było, typu odboje maski, wlewu paliwa, zakupiłem też gumę uszczelniającą wlew paliwa i pierścień(jeszcze w drodze) więc jak to tylko dojdzie to wymienię. Wymieniono krokowiec, Przeszedłem na Millersa 10W50 z myślą o jeździe torowej.

Z grubych rzeczy to regeneracja wału napędowego(wymiana łożysk i malowanie) oraz nowe sprzęgło i co tam dało się wymienić po drodze, a no i przeguby.

Niestety wypadłem ostatnio z toru i konieczna będzie wymiana obu prawie nowych drążków(jeden już wymieniony w serwisie gdzie robię Audi, ale jak pojechałem do PorschePana to okazało się, że dużo więcej elementów ma luz), regeneracja wahaczy i skasowanie luzu w łożysku lewego przedniego koła.
Dzięki serdeczności(!) jednego z naszych forumowych kolegów, będzie to ogarniane w przyszłym tygodniu.

Kolejna nowość, to prawie na 100% auto dostanie zamiast dystansów odnowione Design 90 ale nie jak w standardzie 7J i 8J a 7.5J i 9J. Być może założę je dopiero w przyszłym sezonie.









In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 29-07-2023 00:57
Zupełnie zapomniałem, w aucie wylądowała nowa gąbka, guma i gałka oraz mieszek z ASO.
Przy czym nie byłem do końca zadowolony ze skóry z ASO, zatem zastosowałem od środka mocny zmiękczacz do skóry a od zewnątrz mleczko, które spowodowało że skóra jest o kilka odcieni ciemniejsza i nadal matowa.




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 29-07-2023 01:03
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Magnus
Użytkownik



Postów: 161
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 19.11.20
Dodane dnia 31-07-2023 11:18
wymiana gąbki - chodzi o gąbkę tłumiącą pod maską? czyściłeś do lakieru po starej czy przykleiłeś na stare klej? jesli czyszczone to czym dało radę?


944 turbo 1986
insta: magnus_marecki
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Magnus
Użytkownik



Postów: 161
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 19.11.20
Dodane dnia 31-07-2023 11:18
wymiana gąbki - chodzi o gąbkę tłumiącą pod maską? czyściłeś do lakieru po starej czy przykleiłeś na stare klej? jesli czyszczone to czym dało radę?


944 turbo 1986
insta: magnus_marecki
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 31-07-2023 14:17
Gąbkę pod lewarkiem zmiany biegów. przy wymianie sprzęgła została wymieniona.
Gąbki pod maską nie wymieniałem, jest w dostatecznym stanie, nie zamierzam jej ruszać.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 09-08-2023 23:07
Wahacze już po regeneracji. Jest też nowa guma wlewu paliwa, ponieważ nowy OEM pierścień w przeciwieństwie do starego nie jest malowany, odnowiłem stary i założyłem nową klapkę OIL OK, której jakość jest tragiczna w porównaniu do tej z lat 80-tych, to jest kawałek gumy bez żadnej tekstury, będę chciał wykonać customową z jakiegoś porządnego materiału.








In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 09-08-2023 23:08
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
kubao
Użytkownik

Postów: 685
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 06.02.15
Dodane dnia 10-08-2023 10:44
chętnie się podłącza pod klapkę jakby co smiley
Moja jest w całkiem niezłym stanie, ale nie ma nawet najmniejszego śladu po napisie oil ok i nawet się zastanawiałem, czy to w każdym Porsche było czy nie? Czy tak się te oryginały ścierają?


Porsche 928S 1986
Bmw 635 Csi 1987
Lotus Esprit 1977
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 10-08-2023 11:27
Mam dużo miękkiej pachnącej skóry, jak będę miał trochę czasu kupię chemiczny usztywniacz do skóry, bądź po prostu usztywnię dwie warstwy czymś. Może uda się jakiś wzór nanieść barwnikiem do skór. i mocno zaimpregnuję utrwalaczem To raczej projekt na najbliższe miesiące, bo mam bardzo mało wolnego czasu, ale jak zrobię coś, to w kilku egzemplarzach.

Carbone sprzedaje swoje klapki, ale po ostatnich rewelacjach z gruzowym 964 opchniętym jako idealne auto i zapadnięciem się pod ziemię nie chcę nic nigdy od nich kupować.

Co do napisu Oil OK. Na starej klapce dystans pomiędzy literami był inny, również napis się ścierał, a tutaj po prostu odpada.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 10-08-2023 11:30
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-08-2023 12:35
Po pierwszej geometrii kiera w aucie była w lewo, po drugiej lekko w prawo. W końcu wkurzyłem się i wziąłem sprawy w swoje ręce... jest idealnie:






In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 23-08-2023 13:34
Długo bez postępu nie wytrzymałem. Miałęm polerować szybę przednią, koszt 1500pln(z matowieniem, nie zwykła polerka).
Zatem zamówiłem SEKURITa bez pasa przyciemniającego z uszczelką i anteną, 1600pln z wymianą, będzie w ciągu 2 tygodni.
Od 2019 te szyby podrożały niemal dwukrotnie, w 2019 wymieniałem szybę w swoim poprzednim 944 i to było coś koło 700-800 za szybę, ale bez wymiany i z pasem przyciemniającym(paradoksalnie tańsza).


9 calowe felgi Design 90 już czekają na malowanie, wleci też wtedy bardzo mocno lepiąca opona Yokohama A052,

Przyszły rok to szklana targa i wydech Cargraphic, na razie koniec z szaleństwem.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 23-08-2023 13:40
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 29-08-2023 16:36
zakładasz saratogę ?
fajna modyfikacja, bardzo mi się podoba ta wersja smiley



924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Strona 5 z 6 << < 2 3 4 5 6 >