924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 6 z 35 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 02-05-2013 10:24
Będę zmieniał olej teraz, to dokładnie obadam, czy nie ma jakichś tego typu rzeczy w oleju, czy filtrze. Jak będą jakieś opiłki to niestety będę musiał stać i śpiewać: "coooraz bliżej Świąteeek, cooraz bliżej Świąteeek". Faktycznie nie powinno się jeździć, ale jak tu wytrzymać smiley ostatnio cały czas stoję. Wczoraj zrobiłem 20 km i do końca dnia banan nie schodził z twarzy... w końcu jechałem Prosiakiem.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
sobek
Użytkownik



Postów: 250
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 02-05-2013 22:16
Widzę że nie masz lekko, wałek nieciekawie wygląda. Pomimo tego jestes pozytywnie nastawiony i się nie zrażasz. Tak trzymaj.


czarne 924/78r
5489868
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 17-05-2013 22:08
Rozpocznę pewnym humorem słownym, nie wiem czy śmieszny, ale mnie się podobała cała sytuacja. Kolega sprzedawał motor, a że był do remontu, to troszkę niebieskiego dymka puszczał. Klient chodzi, ogląda patrzy, gazuje, wącha i wtem:
Klient: Panie! Ten motor bierze olej...!
Kolega: No a co?.. ma go dawać?
Oczywiście kolega motocykla nie sprzedał.

Jak już nawiązane do poboru oleju, to rozpocznę od poboru oleju. W związku z kuracją jaką było długie oglądanie czerwonych 924 Carrera GT/GTS na wujku Google powróciła mi wena twórcza, znów oglądam rajdy i chodzę do garażu z fascynacją. Ot tak nagle zaczął mi znikać olej .. nie cieknie nigdzie, auto pochłania jego ogromne ilości.. a niebieskiego dymu nie ma. Ciekawa sytuacja, nie chcę w sumie nawet dochodzić do tego co to jest, bo i zaplanowałem już kompletną generalkę smiley. A póki co uzbroiłem się w armię litrowych dolewek. Dorzucę jeszcze schemat, że pompa oleju jest w sumie konająca, ciśnienie ledwo dopuszczalne.

Plan działania długo i krótkoterminowy uwzględniający ostatnie zajścia w silniku:

1. Cisza przed burzą: Zreperowanie reszty rzeczy na częściach, które już posiadam. Zbieranie "dzieniek" na godziwy remont, potomu czto nie pakarmanu ... jesio. Wypad do Lipy nawet na dolewkach.

Uwagi: Godziwy remont oznacza kapitalny, w sumie cieszę się, bo mam pretekst, żeby przygotować sobie silniczek na takie eventy jak tor poznań, na porządnym oleju syntetycznym smiley.

Długoterminowy plan:

2. Wpierjod, bij gadow!: Wyprucie silnika i kapitalka.

3. Niskopodłogowo: Gwinty, grube stabilizatory, 1-2 cm w dół, Koni, tymczasowe lepsze koła z lepszymi oponami

Uwagi: W międzyczasie jakiś kubeł, bądź dwa nawet używane, bo lubię siedzieć w takich fotelach i do zawiasu się przydadzą.

4. Skok w bok: Przejście za zawias pięciośrubowy, może heble S2, bądź też jakieś inne, ale lepsze od n/a (byle tego wrednego bębna nie było z tyłu). Wisienka na torcie Fuchsy czarne z polerowanym rantem, jak nie ori, to repliki jakieś tam.

5. Nieee wiem indyk myślał o niedzieli a w sobotę...

Cel: Przede wszystkim cieszący oczy, z zawieszeniem wykorzystującym pełen potencjał silnika seryjnego, może z lekko trzepniętym wałkiem, bez środkowego wydechu, ale bez rewolucji w stylu gaźniki, EFI, czy przerabianie kolektorów. Bez wypruwania wnętrza, może odchudzony na masce, klapie z poliwęglanu, czy innych cudach. W miarę oryginalny.

Oby to wszystko szybko szło, ja chcę się ściiiiiigaaaaać!!!!!!!


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 17-05-2013 22:46
Czy mogę się czuć Ojcem tej koncepcji? smiley

Pamiętam minę Szaraka, jak oglądał Czerwonego po raz pierwszy. Pamiętam niesmak na twarzy i krytyczną opinię, pamiętam, jak tłumaczyłem koncepcję, jak wyjaśniałem - dlaczego tak oszpeciłem piękne auto. Nie trafiało na początku. Rzekłem: pożyjom uwidim, wybierzesz się na tor, pogadamy.

Ja mam zawsze rację smiley

PS. Z drogi tej nie ma powrotu. Spójrz na Qbaka, ile już kontepmluje wyciągnięcie wnętrza. W końcu pęknie smiley




Edytowane przez Pumba dnia 17-05-2013 22:49
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 18-05-2013 10:10
Qbak pęknie jak będzie oddawał auto do blacharza... i tak będzie trzeba częściowo rozbroić, żeby tapicerki nie poniszczyć....
a jak zacznie ....


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 18-05-2013 13:01
Robert, poniekąd ojcem koncepcji uważać się możesz, ponieważ to w Twoim samochodzie pierwszy raz zobaczyłem, że to tak można smiley i toś Ty mi tłumaczył gdzieś pod bydgoskim gwieździstym niebem zamysły. Po pierwszym wypadzie na kartodrom zrozumiałem, dlaczego tak można, a po ostatnim wypadzie Sobka na kartodrom zrozumiałem, że to nie tylko można, ale i w przypadku 924 nawet się opłaca smiley. Może pęknę, może nie, do wybebebebeszenia jeszcze daleka droga.. czas pokaże, zastanawiałem się nad wywaleniem systemu rozrywki na początek.. i tak radia jak się okazało nie słucham, wolę silnik. Na pewno wszelkie modyfikacje będą szły w kierunku upodabniającym do GTSa ... może w końcu repliką się stanie, żałuję, że nie jest czerwony smiley, choć niby i to można zmienić - wywalając uprzednio wnętrze smiley. Do środka pewnie wróciłby dywanik, ale bez wygłuszeń jak w GTS-ie. Gdybanie, marzenia, na razie trzeba działać z piecem.

Qbak: Jak masz papiery zdrowe, to na prawdę koszmarny konflikt wewnętrzny przechodzisz smiley mnie papiery nie trzymają, a mimo to konflikt przechodzę.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 18-05-2013 20:56
Po tak postawionych pytaniach i stwierdzeniach, trudno coś tu jeszcze dodać.
Także pozwólcie że przejdę to właściwego tematu smiley

Skoro mowa tu o piecu, czy też o piecyku jak to nieprzychylni koledzy mówią smiley
to może warto zapytać jak ma ten piecyk być używany. Sam popełniłem już remont
swojego (oczywiście nie sam, a z pomocą Michała928) i dylematy jakie wtedy miałem,
mam nadal. Mianowicie awaria mojego wydarzyła się pięć miesięcy po dacie zakupu.
Nie napiszę, że zrobiłem remont "po Bożemu" bo nie wiedziałem że można silnik
doprężyć, dać ostry wałek, większe zawory czy zastosować inne zmniejszanie masy
wirującej. Wiedziałem. Za co jeszcze raz dzięki dla Pilatusa, Gotki i Ciacha, że jest
924.pl gdzie wiedza aż się wylewa z przeglądarki smiley Problem polegał na tym, że nie
wiedziałem jeszcze czy to jest to czego chcę. Nie przejeździłem jeszcze żadnego
sezonu wyścigowego, nie zaliczyłem żadnego pachołka smiley

Z perspektywy czasu muszę stwierdzić że było to dobre rozwiązanie. Poza padniętym
wałkiem rozrządu (teraz pewnie już drugi raz dogorywa, ale nie zaglądam z premedytacją)
silnik nie zawiódł mnie ani razu. Wydaje mi się że właśnie o to chodzi w tanim ściganiu.
Trzeba ten silnik oczywiście umiejętnie zbudować, nawet przy tym seryjnym remoncie.
Budując silnik strikcie wyścigowy, pewnie kilka razy już bym go serwisował, a koszta
jakie wtedy bym poniósł nie pozwoliłyby mi na robienie innych modyfikacji oraz napraw
bieżących.

Opisuję mój przypadek, bo nie wiem czym różni u Ciebie się podpunkt 1 od 2?
Czy 1 to standard a 2 w późniejszym czasie hardcore? smiley
Każdy hardcore średnio się będzie nadawał do jazdy na co dzień, czy też na crusing,
ale przecież wszystko się da wytrzymać jak trzeba smiley

Nr 3 - jestem za smiley Tylko ja poszedłem 30mm niżej i to jest taki standardzik, raczej
trzeba będzie w tym sezonie jeszcze troszkę niżej pójść.

Nr 4 - Myślę że M471 wystarczy. S2 to już za dużo, choć zaciski lekkie smiley Felgi też
wypada lekkie, ale czy na próby aż tak drogie warto?

Teraz przychodzi chwila na największy dylemat pt. "Wnętrze" smiley
Moje marzenie to: zjeść ciastko i mieć ciastko... a jak wiadomo tak się nie da,
a szkoda. Chciałbym auta w stylu Club Sport, ale wiem że jak już wypruwać to
wszystko, każdy kilogram, może nawet gram. Inaczej zawsze będzie gdzieś z tyłu
głowy pojawiać się lampka że coś jeszcze mogłoby wylecieć. Tym bardziej przy
takiej iście szatańskiej mocy jak w 2.0 smiley Mimo że lubię pojeździć jakąś wyścigówką,
to też świetnie jest się przejechać autem w stylu Club Sport po mieście czy krętej
drodze w troszkę większym spokoju. To opis dwóch zbliżonych do siebie aut, ale
jednak dwóch. A na dwa mnie raczej nie stać, tym bardziej dwa auta okazjonalne.
Piszesz o systemie rozrywki. U mnie jest do tej pory. Lubię silnik, ale w moim aucie
silnik współgrał z oponami, czasem łożyskami, jak się udało to wydechem, więc
muzykę też od czasu lubię w ramach dojazdu na imprezę. I takim oto autem staram
się ścigać z różnym skutkiem.

Na koniec dodam, że zaraz po remoncie mój silnik zaczął oszczędzać. Więc koszta
remontu niejako zaprocentowały. Mianowicie przed remontem palił niesamowite
ilości oleju. Pierścienie w tłokach latały. Było to jego pierwsze otwarcie od wyjazdu
z fabryki, opłaciło się, ale wiem że nie zrobiłbym tego nigdy gdyby nie ta pęknięta
szklanka, więc może był to jakiś drogowskaz. Do tej pory oszczędziłem dobre 10-15%
kosztów remontu dzięki jazdy bez dolewek. Tylko po autostradzie lub Poznaniu musiałem
lekko uzupełnić stan.

Mam nadzieje że nie przynudzam w Twoim temacie smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 18-05-2013 22:00
Punkt 1: To przede wszystkim dokończenie tych prac przy budzie co rozpocząłem, a mianowicie uzupełnienie konserwacji, później wymiana tej tarczy z przekręconym gwintem i kilka innych napraw, takich co dokuczają. Punkt ten nie ma w zamysłach jakiegokolwiek ruszania silnika, może kable zapłonowe które mam zamiar wymienić od roku smiley, ale teraz wolę dorzucić to do remontu, może filtr paliwa jeszcze wymienię.

Punkt 2: Totalny remont - silnik seryjne ustawienia, może ten wałek z trochę lepszym czasem, wzniosem i wydech zobaczymy - stawiam głównie nacisk na wytrzymałość silnika na katowanie na dłuższych torach i długowieczną pracę. Obiecałem koleżance z Czech, że pojeździmy na Automotodrom Brno i ją teraz niestety zawiodę smiley z tym wałkiem.

Wydmuchanie tak jak piszesz też myślałem o Club Sport i to poważnie smiley ale tu znowu przychodzi temat, żeby wywalać i więcej i więcej. I to jest to.. najlepszym rozwiązaniem wg mnie albo zostajesz w serii i ścigasz się serią, albo zaciskasz zęby i robisz hardcorowy wydmuch. Złoty środek zwany Club Sportem może okazać się albo fajną zabawką która jeździ troszkę lepiej na torze i troszkę gorzej w trasie, ale znoście, albo będzie właśnie tymi cechami dokuczał że mogło by być na torze jeszcze lepiej, a w trasie jest gorzej niż było w serii. Dlatego nie decyduję się na CS. A kręci mnie Hardcorowy sprzęt, ale chcę też jeździć po mieście i krętych drogach na przykład Chorwackiego wybrzeża. Więc puki co seria i porządny zawias, wydmuchiwać nie chcę.

A co kiedyś?

JEŚLI - zaznaczam - będę miał środki na hardcore to będę podążał powoli w stronę repliki GTS, wyjadą wygłuszenia, tylna kanapa, zostanie dywanik, aż zdecyduję się na zakup bodykitu GTS - wtedy auto do części pierwszych, piaskowanie, klatka jak w GTS, dopasowanie kitu, czerwony lakier, zawieszenie szerokie, Fuchsy i zawias 5 śrub napisałem wcześniej - to właśnie z myślą podążania w stronę GTS. Może i na początku będzie jeździł na tych marnych 125 koniach, ale będę składał obok kolejny silnik, by w razie pomyłki nie zostać bez pieca. I tym samym spróbuję osiągnąć samochód, który będzie poniekąd hardcorem, może nie takim żeby wycinać podłogę itd., bo chciałbym, aby to było najwierniejsze jak się da i takim, którym będzie można pojechać na serpentyny do Chorwacji, czy nawet do nas na południe - też mamy ładne trasy smiley i takim, który bez kompromisów będzie mi się podobał w 100%. Nie skręcałby jak Hardcorowy wydmuch z plastikowymi podłogami, ze wszystkim co się da aluminiowym i poliwęglanowym, ale byłby repliką GTS ... fajnie by było .. kiedyś. Ehhh i tutaj znów się zaczyna.. może .. gdyby... Najpierw muszę wyremontować silnik! A to co tu napisałem, to będę do tego dążył. Nie szkoda, przód lipnie spasowany - był "waluny", jeszcze rocznik 77, a wersja po 82 roku smiley na GTSa jednak mi nie szkoda, ale na wydmuchę jest mi jakoś szkoda. No nic każdy ma swoje widzi mi się.

Qbak, więc moja opinia odnoście Club Sporta jest właśnie taka, że nie wiadomo co to będzie, z resztą półśrodki niby istnieją, ale zawsze im czegoś brakuje. Wóz, albo przewóz smiley SUV też miał być autem które radzi sobie w terenie i na drodze, a wyszło, że nie radzie sobie nigdzie. Musiałbyś przemyśleć, ale przede wszystkim ... musiałbyś wpaść do Lipy na browara smiley.





Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 18-05-2013 22:23
Szarak Maryjusz napisał/a:
Musiałbyś przemyśleć, ale przede wszystkim ... musiałbyś wpaść do Lipy na browara smiley.


Szaraczku, w sedno trafiłeś.
Kubo, przyjadę po Cię nawet do Rawy jak trza będzie smiley




Edytowane przez Pumba dnia 18-05-2013 22:23
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-05-2013 22:59
Szarak Maryjusz napisał/a:
najlepszym rozwiązaniem wg mnie albo zostajesz w serii i ścigasz się serią, albo zaciskasz zęby i robisz hardcorowy wydmuch. Złoty środek zwany Club Sportem może okazać się albo fajną zabawką która jeździ troszkę lepiej na torze i troszkę gorzej w trasie, ale znoście, albo będzie właśnie tymi cechami dokuczał że mogło by być na torze jeszcze lepiej, a w trasie jest gorzej niż było w serii.


AMEN!

Złoty środek nie istnieje. Albo cywil do jazdy rekreacyjnej (z jakimiś drobnymi modyfikacjami typu amortyzatory, stabilizatory) albo hardcorowa wydmuszka!

Przekonało się już o tym wiele osób - chyba najdłużej walczył ze sobą jurek968 (ale na szczęście ostatecznie uległ). Choć Qbak depcze mu po piętach smiley

Wniosek - najlepiej mieć dwa!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
simprez
Użytkownik



Postów: 5604
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 18-05-2013 23:48
Wariant CS ma moim zdaniem jedną poważną przewagę nad wydmuszką: jest specyfikacją skończoną.
Wydmuszki ukończyć się nie da. Walcząc o poprawę osiągów nie można dojść do punktu: "w tym aucie nie chcę już nic poprawić".


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 19-05-2013 21:45
... myślę, czy te Fuchsy by podeszły smiley. Wielkość mniej więcej 16"


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 19-05-2013 21:46
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 19-05-2013 21:51
nie pasuja... Za male ET chcac je zakladac do 5-cio srubowego zawieszenia z tarczami z przodu i z tylu..
Jest jednak opcja - mozna kupic tarcze na przod i bebny na tyl w rozstawie 5x130 (Tomek z transaxle chyba ma) i wtedy da sie zalozyc fuchsy z et 23 na hamulce 924


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 19-05-2013 22:01
Zostały wklejone po prostu na moje felgi z tym ET. Przed ich założeniem na pewno zakładałbym zawias 5 śrub od S, albo od turbo z tarczami tył więc byłoby szerzej. Faktycznie coś mi nie pasowało i to pewnie jest to ET. Nie wiem czy wejdzie na hamulce turbo, lub S, ale nad tym się nie głowię na razie. Chodzi głównie o wygląd teraz. Więc do poprawy szerokość.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 19-05-2013 22:02
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 19-05-2013 22:27
Ale obecnie można kupić niezłe repliki Fuchsów w "znośnych" cenach, w różnych wielkościach i z różnym ET, więc to nie powinien być problem.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 19-05-2013 22:52
Ale fuchsy z et 50+ wygladaja co najmniej kiepsko jeśli nie tragicznie...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 19-05-2013 22:52
31356497
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 19-05-2013 23:01
Michał pewnych rzeczy nie przeskoczymy... smiley poza tym da się założyć jakieś fuchsy do turbo to da sie i do 924.
tu jest napisane conieco:
http://www.924board.org/viewtopic.php?t=34690&postdays=0&postorder=asc&highlight=924turbo+carrera&start=120
BTW. fenomenalnie zrobiony samochód.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 19-05-2013 23:26
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 20-05-2013 12:15
PIeszczoH strzał w 10! tematu o tym aucie szukałem smiley. Zgadza się... fenomenalne auto. I tak jak mówi Michał928 szerzej wystawione, a do tego jeszcze popularnie zwana "gleba" i będzie pasić. Tylko przy 7" 205 wystaje z przodu na zawiasie turbo, sprawa znów do przemyślenia. I jeśli bym miał zakładać Fuchsy to nie na zawias 924 n/a. Turbo, albo S. Fuchsy i bęben z tyłu - trochę mi się to gryzie na duszy, poza tym hamulce o wiele lepsze przydadzą się przy lepszych oponach.

http://www.garaget.org/?car=160275&image=2530562

Tutaj jeszcze turbinka na CC, też dobrze. Ale CC są chyba tylko 15", ja się napaliłem na wymiar 205/50/R16.

BTW. ma wypasione najazdy smiley też chcę takie

BTW bis. mam mniej pordzewiałe zwrotnice i sanie od niego smiley trochę się uspokoiłem ze swoją rudą


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 20-05-2013 12:20
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 20-05-2013 12:25
poczytaj dokładnie ten wątek, albo napisz do niego PW,
to bardzo miły człowiek i odpowiada na pytania ... smiley
a jak widać po późniejszych zdjęciach coś z tymi felgami zrobił, albo założył inne węższe które lepiej pasują... albo zebrał materiał od wewnętrznej strony... albo jeszcze coś innego.
generalnie mówią, że duży negatyw to da się, ale bez to będzie obcierać.

ps. przyjrzyjcie się jak mu felgi odnowili... zdaje się, że zgodnie z fabryką rant jest pociągniety nożem "diamond cut"... ślicznie to zrobione.

ps2. Ja mam felgi 6 albo 6,5 cala na 15" z et 36 takie od 911.. i jak je założysz na przód to w ostrym zakręcie opona standardowa obciera, bo się ugina.

ps3. chyba kupił camber plates i pochylił mocno koło i twierdzi, że dało radę...


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 20-05-2013 12:53
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 20-05-2013 16:30
Temat o Fuchsach nie był pierwszej młodości, to co teraz jest zrobione z tym samochodem to jest miazga dosłownie smiley. Nie tylko Fuchsy zostały wyremontowane. Ciekawe ile to osiągnie na rolkach. No i człowiek, który się nie przełamał - Club Sport smiley, chociaż turbo to i wnętrze pociągnie z emocjami smiley. Felgi najprawdopodobniej 6 cali i opony 195 Toyo T1R przód i 205 tył z tego co zrozumiałem. Aktualnie ma jakiś pół-slick z tego co widzę.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 20-05-2013 16:34
Strona 6 z 35 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>