924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 3 z 4 < 1 2 3 4 >
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 09-10-2017 09:24
janotres napisał/a:
Duke jakie koszty mniej więcej pochłonie remont skrzyni u Ciebie?i zakres prac jak można?smiley


Wymiana tych części:

016 311 220 E
016 311 375 B
016 311 445
016 311 427
016 409 123
113 517 185 C
016 311 859 C
016 311 295 x 2
016 311 247

Rysunek strona 122: https://www.porsche.com/all/media/pdf/originalparts/usa/944_2_USA_85_88_KATALOG.pdf

Trudno na razie mi określić koszty całej operacji, same części to około 3 tysięcy złotych.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 09-10-2017 11:43
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-10-2017 21:56
W końcu wszystkie części w komplecie, najciężej było zdobyć 016 311 375 J (przez pomyłkę najpierw szukałem 016 311 375 B ), no i do listy dodałem zestaw uszczelek. Za to odpuściłem synchronizator jedynki i trójki, bo mechanik twierdzi że są w porządku, chciałem je wymienić prewencyjnie. Janotres, za części wyszło 3700-3800.




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-10-2017 22:19
Autor RE: Porsche 944 Jubi
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 22-10-2017 22:04
Cenowo to myślałem że wyjdzie gdzieś połowa z tego za części..
Nie myślałeś żeby przy okazji tego remontu zrobić szperę? Zdaje się Piterson coś modził ze swoją skrzynią w tę stronę..


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-10-2017 22:16
tsubasa napisał/a:
Cenowo to myślałem że wyjdzie gdzieś połowa z tego za części..
Nie myślałeś żeby przy okazji tego remontu zrobić szperę? Zdaje się Piterson coś modził ze swoją skrzynią w tę stronę..


Samo łożysko 016 311 375J udało mi się dostać za 300$ z http://www.fhmotorsport.com/, w DE miałem ofertę na 300 euro, te łożyska są absurdalnie drogie.

Próbowałem tę skrzynię wyrwać od Pitersona, ale spóźniłem się smiley. Michał zakładał w niej Torsena. Raczej to sobie na razie odpuszczę, trzymam kciuki żeby w serwisie mi moją skrzynię dobrze złożyli.

Skrzynię naprawia serwis VW polecony mi przez Pana Mirosława Staniszewskiego. Mają trudno dostępne narzędzia do poprawnego ustawienia tej skrzyni, bez nich może się ona rozlecieć z tego co zrozumiałem.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-10-2017 22:44
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 23-11-2017 16:51
No to skrzynia jest gotowa, mam nadzieję, że niedługo będzie na aucie.

[img]https://s17.postimg.org/5so3cjgsb/20171123_095227.jpg[/img]

[img]https://s17.postimg.org/hujh6u2x7/20171123_095236.jpg[/img]

[img]https://s17.postimg.org/x39eknmbv/20171123_095246.jpg[/img]

[img]https://s17.postimg.org/mgflf91bv/20171123_095257.jpg[/img]




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
janotres
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 24-11-2017 02:05
alu szkiełkowane i lakier bezbarwny?


944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodzinysmiley
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Autor RE: Porsche 944 Jubi
janotres
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 24-11-2017 02:05
alu szkiełkowane i lakier bezbarwny?


944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodzinysmiley
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Autor RE: Porsche 944 Jubi
janotres
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 24-11-2017 02:05
alu szkiełkowane i lakier bezbarwny?


944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodzinysmiley
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 24-11-2017 08:05
janotres napisał/a:
alu szkiełkowane i lakier bezbarwny?


Tak, dokładnie, jako że pytałeś wcześniej o koszta, to mogę zdradzić że robocizna w którą są wliczone:
- dwa zwykłe łożyska od dyfra(nie wiem które, mechanik je dobierał, powiedział że to już jakieś standardowe są)
- szkiełkowanie i malowanie
- no i kompletne rozłożenie i złożenie skrzyni i poprawienie kształtu zębów wstecznego, żeby łatwiej wchodził
- plus rzeczy o których nie wiem
kosztowała 2250zł, a skrzynia była dostarczona w sierpniu.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 24-11-2017 08:11
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 18-12-2017 15:59
Znalazlem w Warszawie na parowcowej myjnie, taka jaka od dawna szukalem, czyli z aktywna piana, ale niestety piana nic nie pomaga i efekt jest taki jak na kazdej innej myjni. Nic nie zastapi recznego mycia rekawica z mikrofibry.

[img]https://s18.postimg.org/943ll669h/IMG_20171217_082957.jpg[/img]

[img]https://s18.postimg.org/dd8bngc4l/IMG_20171217_083015.jpg[/img]


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 18-12-2017 15:59
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 08-02-2018 14:36
Udało mi się znaleźć w internecie numer do osoby, która robi dywaniki do 944.
Na lato czekają nowe dywaniki, zamówiłem szare z szarą obwódką i napisem 944, tym grubszym, bardziej kwadratowym.
Są trochę ciemniejsze od reszty wykładzin w aucie, ale dopiero teraz zauważyłem, że te które mam obecnie też zawsze takie były. Można sobie wybrać dowolną konfigurację i zrobią, wyszło 140zł z przesyłką. Nic z tego nie mam, ale pomyślałem, że zareklamuję, bo wyszło ok : ).

[img]https://s10.postimg.org/xo94eu4et/IM000695.jpg[/img]

[img]https://s10.postimg.org/celi3zvtx/P1210079.jpg[/img]

[img]https://s10.postimg.org/7fxzpgzqt/P2130051.jpg[/img]

[img]https://s10.postimg.org/oggvy5khx/P3120274.jpg[/img]

[img]https://s10.postimg.org/lz54qw8b9/P8290010.jpg[/img]


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 08-02-2018 19:22
Autor RE: Porsche 944 Jubi
janotres
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 08-02-2018 15:33
hey nie mogę otworzyć zdjęć


944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodzinysmiley
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 08-02-2018 18:45
Albo serwis hostingowy padł, albo forum nie radzi sobie z odnośnikami.
Dodałem galerię google: https://photos.app.goo.gl/fcynOS6jOIDmfP4d2

Dywanik kierowcy będzie się przemieszczać na podłodze, trzeba kupić odpowiednie złączki firmy Loxx, zrobić 2 dziurki w dywanikach, potrzebna jest jeszcze listwa która wchodzi w szyny foteli i "guzik" na końcu tej listwy, który będzie pasować do szybkozłączek, ale to pewnie wszystko w ofercie Loxxa będzie, ja musiałem tylko szybkozłączki do dywaników kupić, bo "górę" już miałem w aucie, gdy je kupiłem..

PS: Janotres, jutro poszukam telefonu i go tu wrzucę.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 08-02-2018 21:57
Autor RE: Porsche 944 Jubi
951S
Użytkownik

Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15
Dodane dnia 08-02-2018 21:26
Te na ostatnim zdjęciu to moje smiley Po dwóch latach i 6 tys. km ciągle w bardzo dobrym stanie, tyle że ja użytkuję auto tylko latem. Jakościowo są naprawdę ok. Co do przesuwania - moim zdaniem nie jest to wielki problem, dywanik kierowcy przesuwa się troszeczkę ale nie tak aby się wk... za każdym razem gdy człowiek wsiada i wysiada. O dziwo gąbka którą są podszyte ma bardzo dobre właściwości antypoślizgowe.


_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy smiley
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 29-07-2018 15:09
Auto towarowe : D




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 01-10-2018 01:36
Wymieniłem uszczelkę klaposzyby, grodzi silnika, lamp tylnych, zamontowałem korek spustowy pod kołem zapasowym, podobno gąbka pod gałka skrzyni biegów jest spoko, targa jest idealnie szczelna, a odpływy we wnękach połaczone, a nadal mam problem ze spalinami na postoju. Jakieś pomysły?
A tak wygląda 31 letnia uszczelka grodzi, można układać dowolne kształty z tego plastiku, wzor przypadkowy : p



Dziś po 15-20km jazdy na rozgrzewkę, a następnie po 10 minutach bardzo dynamicznej jazdy w zakresie 4000-6000 i 3 minutach spokojnej jazdy silnik nagrodził mnie takim ciśnieniem i idealnie równą praca na jalowych.



Auto co jakiś czas dostaje jakies nowe detale, coś się tam dzieje, ale już zrobiłem prawie wszystko co się dało, pewnie dostanie za jakiś czas nową przednią szybę, poprawki lakiernicze i MAXHP chip. Jestem z niego dumny, bo w 8 dni w wakacje zrobil prawie 3300 kilometrow.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 01-10-2018 01:38
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 01-10-2018 08:41
lampy masz dobrze wklejone ? grubo tego kitu ? bo lampami lubi zasysać
i jak masz rozwiązane połączenie uszczelki klaposzyby ? bo ja u siebie musiałem tam popracować bo została mi mała przerwa i tam ciągnęło spaliny - jak doszczelniłem połączenie to było już OK



924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 01-10-2018 10:20
Lampy raczej grubo, w PorschePana robione w sierpniu, wklejane uszczelniane żywą gumą. Z klaposzybą to chyba dobry trop, bo jak docisnę klaposzybę ręką, to jest tam jeszcze mały ruch, może trzeba jakoś bolce podregulować. Czytałem na rennlist, że się da tak żeby głebiej wchodziły. Natomiast do tej pory uznawałem, że ten mały ruch nie ma znaczenia bo uszczelka przecież jest elastyczna i prawie na pewno styka i uszczelnia, ale to pewnie to.

2 lata temu miałem nowe bolce montowane, Michał mi tak to wyregulował, że klaposzyba działa idealnie, a to jest naprawdę trudne i żeby zrobić to w pojedynkę, trzebaby znowu lampy wyjmować, nie chcę tego zepsuć. Spróbuję na bolec od góry dać jakiś dystans na próbę, tak żeby głębiej wchodził i chwytał i żeby nie popsuć ułożenia bolców względem zamków, a jak okaże się, że własnie to jest przyczyną to zdemontuję dystans i poproszę o regulację bolców.

Dzięki za radę.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 01-10-2018 15:54
Ja bym stawiał na uszczelkę klaposzyby. U mnie zaciągało właśnie tamtędy. Z tego co pamiętam klaposzybę reguluje się właśnie przy pomocy bolców - da się je wkręcić głębiej, lamp nie trzeba ruszać.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1194
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 18-05-2019 00:02
Rzadko piszę co się dzieje z autem, napraw/zmian było co najmniej kilkakrotnie więcej niż tu opisałem.

W kwestii spalin wymienione zostały uszczelki grodzi, klaposzyby, lamp, poskutkowało skrócenie bolców klaposzyby przez wkręcenie ich odrobinę, po prostu klapa była za luźna.

Auto ostatnimi czasy dostało uszczelniony kolektor wylotowy, odświeżone felgi i nowe PS4 na przód, we wtorek na przód idzie nowa szyba SEKURIT, a w połowie czerwca quickshifter od strony skrzyni biegów(w tym roku zamontowany został nowy wybierak przy gałce): https://www.only944.com/partscatalog/only/shortshifter/
no i chip:
http://www.maxhpkit.com/.



Czy ktoś z Was ma jakiś sprzęt do pomiaru przyspieszeń? To bym zrobił jakiś test przed i po chipie.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 18-05-2019 00:03
Strona 3 z 4 < 1 2 3 4 >