Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
Szarak Maryjusz
Użytkownik

Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 29-01-2021 06:13 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
No dobra, na pierwszy strzał idzie tył, i modyfikacja belki

Te hamulce mają jeden plus. Są tanie, nic poza tym . Też miałem takie ładne bębny przez chwilę. Można się wściec. Wszystko nowe, a to dalej hamuje jakby miało 40 lat.
Daj je w lakier. One są po jednym myciu natychmiast rude w tej fabrycznej powłoce.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
kondzi
Użytkownik

Postów: 1592
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 29-01-2021 10:15 |
|
|
Jak na 1976r. te hamulce były naprawdę super :-) W Garbusoe przecież z przodu bębny wtedy były wciąż 
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-01-2021 10:51 |
|
|
kecaj73 napisał/a:
Spoko. Twój projekt i pasja którą cenię. Ja bym poszedł trochę dalej,) Nie myślałeś o jakiejś przekładce quattro plus sinik który da trochę więcej frajdy? Surowo wnętrze plus klatka? Ale może lepiej tak w sumie... zawsze szybko i bez problemów można powrocic do oryginału.
Zmieści się koło i jak odsadzenie?
No ja właśnie poszedłem z tym moim ala RWB za grubo i stoi już 10 rok na podnośniku 
...ale jak kupię 911 to chodzi mi po głowie przebudowa na RWB + 911 Syberia - ale to był by mix
W przypadku tego auta, chcę szybko nacieszyć się jazdą i założenie jest takie, żeby awaryjnie w prosty sposób można było przywrócić do oryginału.
Koło się zmieści ale belkę tył przestawiam, a na przód adapter zawieszenia.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-01-2021 10:59 |
|
|
Szarak Maryjusz napisał/a:
[quote] AdamWalenda napisał/a:
No dobra, na pierwszy strzał idzie tył, i modyfikacja belki
Te hamulce mają jeden plus. Są tanie, nic poza tym  . Też miałem takie ładne bębny przez chwilę. Można się wściec. Wszystko nowe, a to dalej hamuje jakby miało 40 lat.
Daj je w lakier. One są po jednym myciu natychmiast rude w tej fabrycznej powłoce.
Wyglądać jak nowe i działać będą długo, wszystko nowe
To nie jest fabryczna powłoka 
Bębny i tarcze kotwiczne pomalowałem proszkowo 2 warstwowo na Military Green w macie
...Więc efekt utrzyma się na lata 
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 29-01-2021 11:00 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
Olo924
Użytkownik

Postów: 4807
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 29-01-2021 12:23 |
|
|
ciekaw jestem efektu końcowego ... 
jak juz piosałem wcześniej - tempo masz zacne
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 30-01-2021 13:11 |
|
|
Przed swapem zawieszenia i kół terenowych trochę sobie pomorsowałem 








IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 01-02-2021 09:36 |
|
|
Krótkie wideo zrobione na kalkulatorze 
https://www.youtube.com/watch?v=MbkobyiMBR4
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
szczurek
Użytkownik

Postów: 1522
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 01-02-2021 12:49 |
|
|
Miałem mieszane uczucia co do tego projektu ale to będzie fajne auto, czekam na koła
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
Olo924
Użytkownik

Postów: 4807
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2021 16:21 |
|
|
moda na morsowanie coraz szersze zatacza kręgi .. już nawet prosiaki morsują ... nie tylko celebryty   
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-02-2021 09:10 |
|
|
Odebrałem właśnie kosz wyprawowy z lakierni proszkowej (czarna drobna struktura).
Musiałem, go trochę pociąć, skrócić i pospawać, co się wiązało z malowaniem na nowo 
Adaptery na przód już się robią, czekam na wolny podnośnik, żeby belkę tył wydłubać, przeszczepić i podnieść auto 






cdn... 
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
yankol
Użytkownik

Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 02-02-2021 09:54 |
|
|
Wygląda naprawdę ciekawie! Fajny projekt  |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
kondzi
Użytkownik

Postów: 1592
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 02-02-2021 10:55 |
|
|
Bagażnik robi robotę, jeszcze tylko te koła i będzie postrach leśniczych 
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
Edytowane przez kondzi dnia 02-02-2021 10:55 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-02-2021 11:13 |
|
|
Na zakończenie kolejnego etapu mini video robione kalkulatorem 
Wjedzie jeszcze oczywiście elektrownia
...A teraz zabieram się za koła, zawieszenie i hamulce 
https://www.youtube.com/watch?v=pnr3XW9unNA
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
ciachu
Administrator

Postów: 4212
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-02-2021 01:11 |
|
|
Nabiera klimatu. Bagażnik super.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 04-02-2021 13:57 |
|
|
Pierwsze przymiarki 

...i tniemy zaraz adaptery 

IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
Marcin
Użytkownik

Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 05-02-2021 14:20 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
Odebrałem właśnie kosz wyprawowy z lakierni proszkowej (czarna drobna struktura).
Musiałem, go trochę pociąć, skrócić i pospawać, co się wiązało z malowaniem na nowo 
Adaptery na przód już się robią, czekam na wolny podnośnik, żeby belkę tył wydłubać, przeszczepić i podnieść auto
cdn... 
Wydaje mi się, że jakby obniżyć trochę bagażnik (zmniejszyć dziurę między dachem a bagażnikiem) to całość będzie wyglądała lepiej.
I przy okazji powinno mniej hałasować w jeździe.
Pomysł i wykonanie jak zawsze świetne 
1989 944 2.7AT |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-02-2021 14:57 |
|
|
Za dużo rzeźby żeby to obniżyć szkoda mi czasu, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach 
A jeśli chodzi o hałas to te koła MT-ki będą robiły tyle hałasu, że taki zabieg chyba bez sensu.

IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 05-02-2021 14:58 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-02-2021 17:17 |
|
|
... Spy Photo 

IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 05-02-2021 17:31 |
|
|
Kurcze. Teraz patrzę i co najlepszego zrobiłeś z tablicami? |
|
Autor |
RE: Walenda ratuje Prosiaka 924 '78 Fallout |
AdamWalenda
Użytkownik

Postów: 1247
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 08-02-2021 08:59 |
|
|
kecaj73 napisał/a:
Kurcze. Teraz patrzę i co najlepszego zrobiłeś z tablicami?
Od 1 grudnia do końca stycznia w urzędzie z kierownikiem działu rejestracji walczyłem o czarne blachy... ale się nie udało i odpuściłem. Najlepsza była mina kierownika jak zobaczył 7 umów kupna sprzedaży pamiętających lata 90te 
Film z kalkulatora
https://www.youtube.com/watch?v=rwovu8tXerQ
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1977 Dakar No.6 (Rally Dakar Classic)
924 1980 (Restomod)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1980 Dakar No.4 (Hornet)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 08-02-2021 09:02 |
|