924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 23-08-2016 23:35
Jeżeli chodzi o penetrację tegoż trzpienia, WD40 jest niby ok, ale ja bym może
dał coś co działa na rdzę? jakiś konkretny penetrator, bo skoro nie ruszyłeś tego
w imadle kombinerkami to już żarty się skończyły. Też kiedyś nie wierzyłem
w cudowne preparaty, ale jak zacząłem używać i zobaczyłem jak działają to
szybko zmieniłem zdanie smiley Powodzenia, i bez zdjęć się nie liczy smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 24-08-2016 00:17
slawek290 napisał/a:

MAD MAX teraz sie możesz naprawdę wykazać i poszukać zestawu do naprawy tego ustroju lub choć samej aluminiowej blaszki na ebay(u mnie ciężko z łengielskim).Ewentualnie jakiegoś opisu gdzie to ludzie naprawiali. Kto jak nie TY smiley.


Special for You and others needy's. smiley Enter at your own risk: http://stores.ebay.com/Cis-Jetronic

P.S. Wyciąganie - myjka ultradźwiękowa. Ale oczywiście taka prawdziwa, a nie z biednej-rąki za parędziesiąt PLN-ów. Wrzuć może całość do 1-2 -dniowej kąpieli zanurzeniowej w WD-40 lup podobnym ustrojstwie i niech mięknie.




Edytowane przez konto_usuniete dnia 24-08-2016 00:35
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 24-08-2016 08:51
Stan z dnia wczorajszego: K-Jet rozruszany, działa, a przynajmniej powinien. Problem jest taki nie dorobiłem jeszcze śrubki do przykręcenia przewodu paliwowego do WURa. Nie obyło się bez problemów ale dałem rade je pokonać. musiałem rozkręcić całą głowicę wymieniłem oringi, wyczyściłem cały środek (w środku była masa szlamu i zanieczyszczeń). Niestety nie wymieniłem aluminiowej uszczelki, mam nadzieję, że nie będzie przeciekać, dokręciłem mocno, ale uważając, żeby nie urwać śrub, natomiast samą uszczelkę starałem ustawić ją tak jak była poprzednio. może dzisiaj, może pojutrze dam rade dorobić tą śrubę. Dziękuje wszystkim za pomoc i informacje.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 24-08-2016 11:20
Z tymi śrubami to jednak bym uważał i podszedł do sprawy bardziej serio. Sam długo nie widziałem sensu w zakupie kluczy dynamometrycznych. Jednak dodatkowe koszty i stracony czas związane z usuwaniem skutków niekontorlowanego dociągania śrub "na oko"- skutecznie mnie do tego przekonały. Przy czym warto odłożyć więcej kasy na "lepsiejsze".


Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 05-12-2016 07:28
Dziś, kilkucentymetrowa warstwa śniegu i lodu. Maska zamarznięta nie otwiera się. A wystarczyło tylko zawczasu przykryć pokrowcem.... kurrr na jego raz... ale nie, bo z okna, ładny widok.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley

kwiatek dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez kwiatek dnia 05-12-2016 07:29
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 05-12-2016 23:38
Widok ładny, to prawda smiley Też tak kiedyś miałem, że maska nie chciała powstać,
ale to duża ilość śniegu nie pozwalała. Auto Twoje, więc przyjmij to co napiszę tylko
jako radę, ale ja bym jednak schował ten piękny widok do garażu. Trawa i ciągła
wilgoć pod autem nie pomogą w zachowaniu idealnego podwozia smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3406
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 05-12-2016 23:49
Witam,

żyjesz? smiley

fota mocno nie aktualna co do śniegu, chyba że 30km taką robi różnicę... smiley


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 22-06-2017 13:27
Ostatnio trochę siedziałem cicho, ale mimo wszystko forum czytałem regularnie - głównie tematy o wtrysku, zapłonie i innych leśnych stworkach. W między tak zwanym czasie zbierałem trochę części:
- Otomotiv DEC I
- EDIS 4
- Czujnik temperatury powietrza IAT
- czujnik temperatury cieczy CLT
- potencjometr przepustnicy (polonez z ostatniej serii)
- wtryskiwacze + listwa + regulator (astra f 2.0 t)
- czujnik położenia wału (ford)
- krata piwa
jeszcze mam kilka braków: cewka do edisa, koło pasowo\sygnałowe, kufel i najgorszy temat: czas.
Dałem rade co prawda już trochę rozpocząć wymianę zasilania. K-jet częściowo wyleciał, przewody dostosowane w większości. I tu nagle pojawiły się pytania czy opracować od podstaw jakieś mapy na odpalenie i później modyfikować? Czy jakiś dobry człowiek, który robił już coś takiego przede mną zechciał by się podzielić smiley.
Aha jak uzyskam jakieś bardziej spektakularne efekty podzielę się zdjęciami.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 22-06-2017 13:47
Mapę zapłonu na odpalenie to sobie wyciągnij z Workshop Manuala - jeżeli dobrze pamiętam są tam wykresy wyprzedzenia zarówno odśrodkowego, jak i podciśnieniowego smiley

Sondę szerokopasmową ze sterownikiem posiadasz?


Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 22-06-2017 14:03
Sondy niestety nie mam, ale znam osobę która zna osobę, której brat siostry szwagra ma. smiley
W skrócie kolega ma, tylko nie wiem jak to zrobić - czy umówić się na strojenie czy porzyczyć sondę.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 22-06-2017 14:10
No widzisz, dlatego EMU było według mnie dobrym wyborem - mufa w wydech, szerokopasmówka podłączona do komputra i strojenie "zgrubne" podczas jazdy, czy później korzystając z zapisanych logów wszystkich parametrów pozwalało się zorientować w temacie.

Wiadomo, że jednak najlepiej byłoby mapy na hamowni zrobić...


Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Duke
Użytkownik

Postów: 1195
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-06-2017 14:15
Sorry za offtopic, ale dopiero teraz na pierwszym zdjęciu w temacie poznałem swojego Mercedesa smiley


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-06-2017 14:15
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 07-07-2017 14:55
Początkowo wszystko super miało być z listwą, same ochy achy - mieści się. Jednak założenie gumy do dolotu zweryfikowało skutecznie entuzjazm - ni groma nie pasuje. Więc co zrobić? Tak się jakoś złożyło że wpadł mi w ręce filtr paliwa z e46, który ma w sobie regulator ciśnienia, a przypadkiem wiem też że listwy wtryskowe w silnikach między innymi N42 są na 4 cylindry, mają cienkie wtryskiwacze i połączone są jednym przewodem paliwowym z filtrem, zrodził się iście szatański pomysł niezwłocznego nabycia takiej listwy i zamontowania jej. Podczas testów efekt okazał się conajmniej zadowalający - mieści się niemal idealnie, wszystko pasuje do tego stopnia, że oryginalne wkrętki pod k-jetowe wtryski są niezbędne i nie muszę ich wymieniać.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley

kwiatek dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
Qbak
Użytkownik



Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-07-2017 14:10
To chyba będzie świetne odkrycie! smiley
Czy o taką listwę chodzi? http://allegro.pl/bmw-e46-listwa-wtryskowa-318i-n42-i6867408395.html

Prawie idealnie? Co przeszkadza? Czy rozstaw jest taki rozstaw otworów pod wtryski
w głowicy? U mnie chciałbym kiedyś (tak, tak: czas) wyrzucić kol. ssący, więc u mnie
on nie będzie przeszkadzał.

Najlepsza opcja do strojenia to tak jak Pumba opisał, ale dwa oddzielne urządzenia
też będą ok. Najlepiej pożycz sobie sondę i na spokojne zobacz jaki jest afr.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
grzegorzn3
Użytkownik



Postów: 387
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16
Dodane dnia 08-07-2017 16:43
Qbak ja przerabiam swojego turbo na listwie z vectry 2.0 16v. Paduje rozstaw trzeba gniazda wtyrsków wkręcić i gotowe.


914 2.0 '74
951 piąte turbo '84

987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
rolo
Użytkownik



Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11
Dodane dnia 08-07-2017 20:11
Ale powiedzcie mi jedno, dlaczego tworzycie z tych pięknych aut takie drutexy? smiley


924 '84 2.0 125 KM
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 08-07-2017 20:59
Qbak dokładnie taka. jak dobrze poszukasz to znajdziesz ją za 10 (słownie dziesięć) PLN. przeróbka jedynie kosmetyczna. Podszlifowanie zaślepki przy pierwszym cylindrze, bo trochę za mocno ukosuje.

Rolo fakt jest to druciarstwo ale, sprawia, że auta te są bardziej niezawodne. Kwestia gustu i pewnych poświęceń. Tylko, że tą przeróbkę chcę zrobić tak, żeby zawsze można było wrócić do oryginału.


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
aleks
Użytkownik

Postów: 174
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.11.07
Dodane dnia 11-09-2017 10:11
I jak tam prace nad prosiakiem? Sezon przyniósł jakieś spektakularne sukcesy? smiley
Autor RE: Czerwone 924 '83(82)
kwiatek
Użytkownik



Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15
Dodane dnia 13-09-2017 20:02
prace trwają. Prosiak działa, pali, jeździ na elektronicznej szprycy. w niedziele zabralem go na krótką wycieczkę i zauwazylem ze cos pasek klinowy sie slizga. lada moment beda założone nowe boczki. tylko czasu za mało...


Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute smiley
Strona 3 z 3 < 1 2 3