924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor Witam Wszystkich
Kacper
Użytkownik

Postów: 4
Miejscowość: Malbork
Data rejestracji: 24.10.25
Dodane dnia 25-10-2025 22:28
Witam, nazywam się Kacper jestem posiadaczem Porsche 924, niektórzy z forumowiczów mieli możliwość już go zobaczyć na Transaxle Festival, biały z kilkoma modyfikacjami.

Kacper dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Kacper dnia 25-10-2025 22:55
Autor RE: Witam Wszystkich
hubjur
Użytkownik



Postów: 577
Miejscowość: Bystra
Data rejestracji: 30.08.14
Dodane dnia 26-10-2025 08:44
Witaj!


924S 150KM
W124 150KM
Saab cabrio 96 kW
Autor RE: Witam Wszystkich
berni500
Użytkownik

Postów: 83
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 14.10.20
Dodane dnia 26-10-2025 10:02
Cześć!


classic911.pl
pasjaporsche.pl
924.pl
O
Autor RE: Witam Wszystkich
Qbak
Użytkownik



Postów: 7500
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 26-10-2025 14:48
Cześć też tutaj smiley
Jako że forum kierunkowe to tutaj będę pytał o to o co chciałem pytać na PCP smiley

Taką specyfikacje jak tam opisałeś to ja widzę smiley No dobra oprócz wałka smiley ale napisałbyś jaki wałek, czy ruszałeś wydech. Dwa zaciski z tyłu to ręczny do podcinania auta czy w ogóle standardowy ręczny?

Nie myślałeś o prowadzeniu powietrza do chłodnic? Prowadzenie powietrza do hamulców skąd brałeś? Pytam, bo sam się zastanawiam. Też jestem w trakcie "budowania" jakiejś wyścigówki na bazie 2.0

No i jaki masz pomysł na zawias? Chyba że to na konkretne rajdy to chyba wysokość ok, ale ja się tu zupełnie nie znam.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992

Edytowane przez Qbak dnia 26-10-2025 14:51
Autor RE: Witam Wszystkich
Kacper
Użytkownik

Postów: 4
Miejscowość: Malbork
Data rejestracji: 24.10.25
Dodane dnia 26-10-2025 15:40
Wałek od Świątka typu R Wznios krzywki: in: 12,50/ex: 12,50mm
Całkowity czas otwarcia:283°/283°
Czas otwarcia (2,0 mm):243°/243°

Wtryski od VW 1.8t Bosch 0 280 156 061
Regulator ciśnienia na listwie zwykły manualny ustawiony narazie na 4
,5 bar
Chlodnica większą od Clio RS + wentylator spal

Wloty na chłodzenie hamulców narazie uniwersalne z inter-rally ale będą dorabiane bardziej dopasowane i pewnie będą wprowadzone do oferty inter-rally.pl
Hydrołapa ogólnie aby zarzucić tyłem ale ma blokadę i służy także jako postojowy.

Jeśli chodzi o zawieszenie to aktualnie jest blistein b8 z porsche 944
Będzie trzeba na pewno go obniżyć.
Układ wydechowy przelot na jednym tłumiku dołożony kat sportowy i sonda szerokopasmowa kolektor został seryjny

Kacper dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Kacper dnia 26-10-2025 15:45
Autor RE: Witam Wszystkich
Qbak
Użytkownik



Postów: 7500
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 26-10-2025 22:12
Wow - ta komora silnika robi wrażenie, aż wstyd będzie kiedyś wkleić moją smiley

Czym sterujesz te wtryski i zapłon?
Wałek mam ten sam (choć jeszcze w pudełku od kilku lat...). Na jakie luzy ustawiałeś zawory? OE czy te które podał Świątek? Może warto pomyśleć o kole regulowanym? Może jeszcze Pumba ma na sprzedaż.

Cambery są, warto by było faktycznie obniżyć troszkę auto.

Te wloty - jestem bardzo zainteresowany. Tym bardziej że szukam lekkich felg 4x108 i chyba przez jakiś czas zostanę jeszcze przy starych hamulcach.

Ważyłeś auto, bo chyba jakaś kuracja odchudzająca by się przydała? smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992

Edytowane przez Qbak dnia 26-10-2025 22:13
Autor RE: Witam Wszystkich
Kacper
Użytkownik

Postów: 4
Miejscowość: Malbork
Data rejestracji: 24.10.25
Dodane dnia 26-10-2025 22:44
Sterownik silnika to Ecumaster Emu classic
Luzy zaworowe 0,25/0,30 mm

Jeśli chodzi o odchudzanie to w pierwszej kolejności wylatuja maska i klaposzyba. Jak ktoś posiada to chętnie kupię.
Autor RE: Witam Wszystkich
Qbak
Użytkownik



Postów: 7500
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 27-10-2025 00:44
Klaposzyba to też mój cel na na 2026 smiley Może udałoby się dwie zrobić. Jest jeden specjalista który zrobił ich pewnie już ponad 10 sztuk.
Maska - teilecar.com dzwoń do Marka, możesz się powołać na forum czy na mnie.
Możesz też pomyśleć o lampach przednich od Gazika.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992
Autor RE: Witam Wszystkich
DpZ
Użytkownik



Postów: 742
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17
Dodane dnia 27-10-2025 07:20
Cześć!, widzę ciekawie pod maską jest, ile mocy generuje piec po tych modyfikacjach ?


-> 924 Targa EU'78
-> 944 Targa US'84
-> 996 C4S JP'02
-> 95B S EU'14

https://porscheworld.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
Kacper
Użytkownik

Postów: 4
Miejscowość: Malbork
Data rejestracji: 24.10.25
Dodane dnia 27-10-2025 09:00
Porszaczek jeszcze na dotarciu , silnik świeżo złożony dostal nowe tłoki więc troszkę trzeba go oszczędzać. Jak będzie wykres z hamowni to się pochwalę.

Edytowane przez Kacper dnia 27-10-2025 09:02
Autor RE: Witam Wszystkich
Olo924
Użytkownik



Postów: 4819
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 27-10-2025 12:38
Witaj,
frajdy z jazdy

fajne auto!



924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Witam Wszystkich
ciachu
Administrator



Postów: 4223
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 27-10-2025 19:13
Wrzuć jeszcze zdjęcia kabiny, bo decha i pedały też robią wrażenie..


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 10:33
A tam oszczędzać. Akurat obciążenie na hamowni jest bardzo dobre na dotarcie! Swoją drogą, aż się prosi o ITB smiley Wrzucę później jakieś foto co tam u siebie skrobię w tym temacier30;


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:41
No dobra to lecimy, zdjęcie po zdjęciu i coś tam do opisu.
Ogólnie ja mam 924T, więc trochę troszkę inaczej wygląda od strony głowicy, ale nie żeby było jakoś diametralnie inaczej smiley

Plan u mnie ogólnie taki, żeby zielona jeździła jak szara (albo lepiej).


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:43
Jakiś czas temu zacząłem rozkminiać sobie konwersję na EFI plus jakieś tam inne graty. Też wleci Ecumaster, ale będzie Black u mnie. Zobaczymy czy się skuszę na DbW, czy gaz na lince zostanie. Póki co brak czasu zamroził prace.


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:46
Ogólnie to Lubie wykorzystywać coś, co już jest na rynku i to zaadaptować pod własne zastosowanie. ITB są z Suzuki GSX-R SRAD. Są o tyle fajne, że każda przepustnica jest osobno i dotaczając tulejki mogłem sobie je rozsunąć idealnie na rozstaw cylindrów w 924. Druga sprawa, że takie ITB to idzie za 500 zł kupić na allegro, a one są naprawdę fajnej jakości smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:49
Na ich potrzebę dorobiłem sobie adapterki montażowe do głowicy. Licują się krawędziowe jak trzeba. Jeśli taki zestaw ITB byłby dla Ciebie interesujący, to wal śmiało - myślę, że w jakichś sensownych pieniądzach mogę dorobić kolejne adaptery pod te ITB.

U mnie wtryski są w głowicy włożone z 997T, jeszcze muszę do nich listwę wyskrobać. Otwory na wtryski z Suzuki wykorzystałem sobie do podpięcia sterowania wolnych obrotów za pomocą IAV.


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:52
Maskę jak widzisz mam już lekką, ale jeszcze musze sobie do niej NACA duct dorobić jak w 924T. Tutaj jakieś stare zdjęcie prototypu posmarkane strasznie spawarką. Mam wycięte z ale 2mm te NACA ducty (odwzorowanie jest 100% kształtem z OE maski 931 którą mam zdjętą obecnie). Trzeba je sobie pospawać albo skleić - jakbyś miał ochotę, to mogę Ci taki jeden NACA duct sprezentować po kosztach wysyłki do samodzielnego montażu (do przyklejenia do maski na klej do szyb od spodu to ma być).


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez kondzi dnia 28-10-2025 16:53
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:54
A teraz już czysto komercyjnie. Jakbyś potrzebował sztywnych mocowań tylnej belki, to mam jakiś tam zapasik wyprodukowany smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Autor RE: Witam Wszystkich
kondzi
Użytkownik



Postów: 1644
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 28-10-2025 16:55
To bazuje na mocowaniach z 944 Turbo CUP.
W sumie to pasuje do 924/944/968.

A propos 968 to u siebie mam zamontowany tylni stabilizator z 968 CS (on jest regulowany) a zawias mam na Gaz-Gold'ach (z tyłu drążki skrętne, ale sztywniejsze).

W razie co pisz na forum/pytaj będziemy doradzać smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

kondzi dodał/a następującą grafikę:

www.bearsgarage.pl
Strona 1 z 2 1 2 >