|  | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: 40 lat transaxli |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7484
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-01-2016 18:34 |
|
|
To teraz taka historia 924. Plus wiele niespotykanych historii pobocznych.
Nemo, to jak ten Twój kit na aucie wygląda? 
https://www.stuttcars.com/porsche-models/924/
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992 |
|
Autor |
RE: 40 lat transaxli |
ciachu
Administrator

Postów: 4199
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 02-02-2016 17:26 |
|
|
Wow, super materiał, kiedyś chyba bym padł na zawał ze szczęścia.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 40 lat transaxli |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7484
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-02-2016 22:24 |
|
|
To jeszcze taki materiał z okazji okrągłej rocznicy ktoś poczynił.
Skąd i dlaczego nasz silnika tutaj (czyli w nadwoziu 924 2.0)
http://flussigmagazine.com/11/post/2014/12/origins-of-the-ea831-engine.html
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992 |
|
Autor |
RE: 40 lat transaxli |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7484
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-06-2016 21:47 |
|
|
Takie tam pierwsze odpalenia.
Tylko silnik zdaje się mocno zmodyfikowany w porównaniu z tym co było w oryginale?
https://www.youtube.com/watch?v=fS0AttDIp18
A tak przy okazji, nie macie wrażenia że ostatnimi czasy w okazji 40lecia początków
produkcji transaxli jesteśmy strasznie rozpieszczani ciekawostkami na temat? Ja
czuję się jak dziecko w sklepie z cukierkami 
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992
Edytowane przez Qbak dnia 30-06-2016 21:49 |
|
|
|
|
|
| |