|  | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
miejsce obrotomierza |
exanime
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Tomaszó Mazowiecki
Data rejestracji: 08.12.09 |
Dodane dnia 23-12-2009 07:29 |
|
|
Witam!
Przeglądając sporo ogłoszeń sprzedaży 924 zauważyłem, że w tej samej wersji silnikowej i mniej więcej w tych samych latach obrotomierz raz jest po środku a raz po prawo w zegarach. Wie ktoś od czego to zależy?? W subaru tylko najmocniejsze wersje mają obroty po środku a słabsze z boku, a w 924 jak jest?? |
|
Autor |
RE: miejsce obrotomierza |
igor
Użytkownik

Postów: 3907
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 23-12-2009 07:54 |
|
|
z tego co wiem wszystkie miały po prawej... co bardziej 'w duchu sportowym' dawali na środek, ale to już sami kierowcy zmieniali... 
944S2 Cup '87
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 23-12-2009 08:13 |
|
Autor |
RE: miejsce obrotomierza |
nemo
Użytkownik
Postów: 2147
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 23-12-2009 09:19 |
|
|
albo predkosciomierz nie dziala albo linka nie domaga
ja przelozylem predkosciomierz na prawo bo po zmianie zawieszenia nie mam miejsca gdzie podlaczyc linke. po zmianie na zawieszenie <85 bedzie dzialal.
pozatym ciezko zmiescic linke predkosciomierza pod deska jesli jest z prawej strony
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: miejsce obrotomierza |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 23-12-2009 10:24 |
|
|
Dokładnie jak Igor napisał fabrycznie obrotomierz montowany był po prawej stronie, a to że czasem trafia się po środku to już tylko wina jakiegoś właściciela. Zegary mają tą samą średnicę więc można sobie je dowolnie poukładać - Tylko może wymagać to przerobienia przewodów lub jakiejś dłuższej linki od prędkościomierza, żeby się to wszystko jakoś upchało.
Ciekawszą rzeczą było montowanie wskaźników w centralnej konsolce bo był ich całkiem spory wybór: Woltomierz, Zegarek, Wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury oleju, wskaźnik doładowania dla Turbo, i na koniec pokrętło klimatyzacji. Chyba o niczym nie zapomniałem 

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: miejsce obrotomierza |
hades307
Użytkownik

Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 25-12-2009 23:23 |
|
|
tak jak Przemek napisał jak da się obrotomierz na środek tak ja ja zrobiłem w swoim '78 to jest problem z prędkościomierzem bo po prawej stronie nie ma dość miejsca na linkę bo metalowa ramka która jest za zegarami trochę przeszkadza
w środkowej konsoli za to seryjnie było napięcie ładowania ciśnienie oleju i zegarek lub pokrętło od klimy a w starszych rocznikach (76-78) zamiast napięcia ładowania była temperatura oleju ale te wskaźniki są uniwersalne 52 mm można sobie wstawić co się chce
1978
1979
szukam rocznika '80 
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side  |
|
|
|
|
|
| |