924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
adamrn
Użytkownik



Postów: 594
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 04-03-2020 20:49
Witajcie
W moim 944/2 US z 87r padł silnik, mam drugi ale z 944/1 EU z 85r, czy są jakieś istotne różnice na które muszę zwrócić uwagę przy przekładce?


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 04-03-2020 21:04
Są, Panie Adamie. Różnic jest niestety wręcz sporo...

A się starej jednostce konkretnie stało?


Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
adamrn
Użytkownik



Postów: 594
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 04-03-2020 21:13
W starym obróciła się panewka na korbowodzie ;-(


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 10-03-2020 19:51
Ależ oczywiście że wymieniaj - EU zdecydowanie lepsze niż US (doprężony i większa moc). Ja miałem silnik z 1983 z osprzętem z 1988.
Tylko wymień cały osprzęt silnika na ten nowszy. No i pasowałoby komputer na wersję EU wymienić - nie pamiętam tylko czy z przepływką czy nie...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
adamrn
Użytkownik



Postów: 594
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 10-03-2020 22:57
No i wymieniam, tylko czekam na panewki,z 944/1 idzie tylko słupek reszta z 2, komputer i przepływka zostaje US narazie....


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
adamrn
Użytkownik



Postów: 594
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 08-04-2020 21:10
Silnik wymieniony ,śmiga, póki co jeżdżę bardzo zachowawczo i blisko domu.... ;-)
Jest jednak problem z wskaźnikiem temperatury wody, po włączeniu zapłonu idzie na max i tak zostaje.
Gdzie może być problem?
Silnik słupek 944/1 osprzęt 944/2


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
Andrew
Użytkownik



Postów: 1461
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 08-04-2020 22:14
Zwarcie do masy sygnału czujnika.
287 Ohm to 40 stopni
22 Ohmy to około 120 stopni
Wszystko mniej to wskazówka na maksa
Jak odepniesz wtyczkę z czujnika to powinna być na minimum. Wtedy będziesz wiedział czy to czujnik, czy instalacja.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
adamrn
Użytkownik



Postów: 594
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 08-04-2020 22:22
Dzięki, sprawdzę.


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 08-04-2020 22:43
Zakładam, że czujnik zamontowałeś ze swojego liftowego auta, tak?
Poza tym wiązka silnika też jest inna - czujnik temperatury wody jest na jednym kablu w starych


Siem
browar
eS
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
Andrew
Użytkownik



Postów: 1461
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 09-04-2020 11:28
Podłączenie czujnika temperatury do DME - nowy typ - dwa przewody


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Andrew dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Andrew dnia 09-04-2020 11:29
1405874
Autor RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1
Andrew
Użytkownik



Postów: 1461
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 09-04-2020 11:30
Podłączenie czujnika do DME - stary typ - jeden przewód


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Andrew dodał/a następującą grafikę:

1405874