924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Ustawienie kata zaplonu - kat zaplonu
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 24-07-2006 15:32
A dlaczego młotkiem ? smiley

Kopułka nie decyduje o kącie wyprzedzenia zapłonu tylko sam aparat.
Autor RE: Ustawienie kata zaplonu - kat zaplonu
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 24-07-2006 20:53
juras napisał/a:
A dlaczego młotkiem ? smiley

Bo recznie sie nie dalo (po dobroci), a tak delikatnie stuk w podcisnienie (chyba go to troche bolalo bo odpuszczal smiley) i trosze przesuniety i tak do skutku smiley


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup
Autor RE: Ustawienie kata zaplonu - kat zaplonu
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 01-09-2006 22:32
To podsumowanie mojej wiedzy na temat ustawienia kata zaplonu
Dane ze specyfikacji:
976-19771/2, U.S. models, 90 hp engine
Firing order 1-3-4-2
Ignition timing 10° ATDC at 925 ± 75 rpm with vacuum hoses installed
Timing mark ' -' (+10 and -10 indicate degrees before and after proper timing mark)
Pull advance, test 42° at 4500 rpm with vacuum hoses d

19771/2-1980, U.S. models, 110 hp engine As above except for:
Ignition timing 3° ATDC at 950 ± 50 rpm with vacuum hoses installed
Timing mark ' -3'

1976-1980, European models, 125 hp engine
Firing order 1-3-4-2
Ignition timing 10° BTDC at 950 ± 50 rpm with vacuum hoses

Turbo Models All models exceptUK UK models*
Firing order. 1-3-4-2 1-3-4-2
Ignition timing 20° BTDC at 2000 ± 50 rpm 9° BTDC at 950 rpm 25° BTDC at 2000 rpm
Timing mark -20' On flywheel

i to mi dalo do myslenia co to znaczy ATDC i BTDC ???
After TDC i Before TDC
Biorac pod uwage kierunek obrotow silnika

W ZWYKLYCH 924 USTAWIAMY +10 STOPNI


i jescze jedno obroty tez są wazne jak czytalem w opisach wiec musi byc te 950


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 20-10-2006 08:51
Strona 2 z 2 < 1 2