924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - części i inne
Autor proszę o pomoc!!!!
aspen15
Użytkownik

Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09
Dodane dnia 22-06-2009 02:58
witam jestem świeżym posiadaczem 924.
ustawiłem zawory ssące0.25 iwydech 0.35-0.4 i zrobiłem rozrząd .zrobiłem wydech.
mam problem z odpalaniem,na zimnym i ciepłym.
podobno jest czujnik który steruje 5tym wtryskiem,przypuszczam że mi coś tam zle podaje i mi go zalewa na gorącym a na zimnym nie podaje paliwa.
mam pytania
- co to za czujnik i czy jest jkiś zamiennik?
-w którym momęcie powinnien podawać 5ty wtrysk i o jakim natężeniu musi dochodzić do niego prąd?
-czy ma ktoś na terenie wawy książke serwisową ?
z góry dziękuję
http://apps.facebook.com/odpicujbryke/Bryka.aspx?id=1136
Autor RE: proszę o pomoc!!!!
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 22-06-2009 03:37
Witaj

Czujnik :

http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=392&rowstart=20

http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2116#post_28641

Haynes:

http://www.924.id.lv/haynes924.html

Językiem w "menu" się nie przejmuj. Dalej jest wszystko po angielsku.

Edytowane przez Mammoth dnia 22-06-2009 03:50
Autor RE: proszę o pomoc!!!!
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 22-06-2009 10:59
Zdaje się, że zawory powinny być ustawione 0,10 i 0,40 (ustawiane na zimnym silniku).
Piąty wtrysk powinien włączać się chyba na 8 sekund po włączeniu auta.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: proszę o pomoc!!!!
aspen15
Użytkownik

Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09
Dodane dnia 22-06-2009 12:57
no już się naczytałem,w moim przypadku 5ty wtrysk dostaje impuls elektryczny na ok 5sek o wartości ok 2-3v która spada do zera po 5 sek,może jest to ważne ale podobno mam pompe paliwa od rovera-może za małe ciśnienie??
http://apps.facebook.com/odpicujbryke/Bryka.aspx?id=1136
Autor RE: proszę o pomoc!!!!
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 22-06-2009 13:14
piaty wtrysk ma miec 12V podczas rozruchu silnika do 35*C przez maksymalnie 8sek (zabezpieczenie przed zalaniem w przypadku trudnosci z uruchomieniem). Dochodzi do niego + sygnal przy pracy rozrusznika oraz masa zamykana przez czujnik z tylu silnika. Czujnik ma w sobie styk bimetaliczny rozlaczany powyzej 35*C oraz grzalke ktora grzeje sie podczas pracy rozrusznika powodujac dodatkowo rozlaczenie sie stykow po max 8sek.
Zawory jak napisak qbak - na zimno 0,10 ssacy i 0,40 wydech.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 22-06-2009 13:14
31356497
Autor RE: proszę o pomoc!!!!
aspen15
Użytkownik

Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09
Dodane dnia 22-06-2009 17:53
sliczne dzięki,to w takim razie lece jutro do intercars i postaram sie coś załatwić,poprawie zaworki-tylko słyszałem juz tyle opcji!!!!!
czy jak na tych ssących zmniejszę o tą 1 setkę to nie będzie dłużej otwarty??
a przez to więcej palił??bo apetyt to ma !!!!!
pozdrawiam i dajcie coś na email jak bedzie jakieś spotkanie w wawie !
wruummmmsmiley


http://www.facebook.com/witold.alpina
http://apps.facebook.com/odpicujbryke/Bryka.aspx?id=1136