Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
nemo
Użytkownik
Postów: 2147
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 06-05-2014 18:27 |
|
|
Efekt jakis taki slaby jak na ilosc pracy, moje oczekiwania byly wieksze. Myslalem ze bedzie blizej 300 koni a 250 koni i 340nm przy stosunkowo wysokich obrotach 6000rpm i 4370rpm to jest do poprawienia :-)
U mnie koni mniej bo 230 i 370nm ale przy 5450rpm i 3727rpm.
Ciekawe na ile te hamownie sa wiarygodne
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4953
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 06-05-2014 20:50 |
|
|
O Cichy się odnalazł 
Znaczy się Nemek Twoje jest bardziej do jeżdżenia, a Cichego na Poznań 
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Krokodyl
Użytkownik

Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 06-05-2014 23:09 |
|
|
Ehh a ja już się podnieciłem niezdrowo, wziąłem moment za moc ostatnio poczuwam się duchowo związany z Cichym, wskutek posiadania sprzęgła z jego autka pozdro600
944 88
Edytowane przez Krokodyl dnia 06-05-2014 23:09 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
juras
Użytkownik

Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 07-05-2014 13:30 |
|
|
A na jakim to doładowaniu ? Bo seryjnie chyba jest 0.8 bar jeśli dobrze kojarzę (?)
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 07-05-2014 14:37 |
|
|
Byłem ciekaw jak się porównują wykresy z s2 do t, więc nałożyłem sobie, stosownie skalując, swój wykres na wwykres Cichego i wyszło coś takiego:
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-qOu-I6NLFCc/U2ooP1iCNZI/AAAAAAAAFEI/-ycvNHAl3Xw/w987-h513-no/s2vst.jpg[/img]
jasno niebieski to moment s2 a zielony moc s2, rzecz jasna skalowanie jest poglądowe więc nie należy się zbytnio doktoryzować.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
nemo
Użytkownik
Postów: 2147
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 07-05-2014 14:45 |
|
|
juras napisał/a:
A na jakim to doładowaniu ? Bo seryjnie chyba jest 0.8 bar jeśli dobrze kojarzę (?)
standardowo w Turbo jest 0,7 , na kompie mocniejszym jest 0,8
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
tona
Użytkownik

Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 07-05-2014 19:09 |
|
|
Zawsze słyszalem,ze inercyjna hamownia nie nadaje sie do turbo...ale nie wiem. Cichy czy sam "jechales" bo mam wrazenie, ze chyba pelnego doladowania nie dostal. Co do nalozenia wykresow by Seler...cos mi nie gra..musial zakrasc sie błąd bo z tego co pamietam turbo juz od 2000 ma wyzszy moment niz S2- nie mam czsu teraz tego zweryfikowac ale cos jest nie tak.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
cichy
Użytkownik

Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 08-05-2014 08:51 |
|
|
Ogólnie to hamowanie było tak mało profi, że lada dzień zrobimy to lepiej i dopiero wtedy zobaczymy na czym stoimy.
Tomek myślałem że uprzejmy pan kalibruje/ustawia oboroty więc nawet nie zdążyłem podejść żeby sprawdzić jak spompowało a On że już po hamowaniu.....
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
cichy
Użytkownik

Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 09-05-2014 19:52 |
|
|
Byłem dziś na hamowni obciążeniowej z porządnym nawiewem i taki wyszedł wykresik:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/xjbn.jpg[/img]
Plan minimum jest taki:
-zmiana ori DV na metalowy np. FORGE, ProPerfekt
-poprawki w dolocie
-wydech
W dalszej kolejności Ecumaster
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Krokodyl
Użytkownik

Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 09-05-2014 23:56 |
|
|
zdrowo dmucha, ile planujesz osiągnąć finalnie?
944 88 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
cichy
Użytkownik

Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 10-05-2014 00:32 |
|
|
Dopóki nie pęknie 300 kombinować musze, później sie zobaczy   
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 10-05-2014 00:33 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7489
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-05-2014 00:45 |
|
|
Już lepiej 
Po pierwszym byłem trochę niezadowolony, bo obstawiałem więcej.
Właściwie nie chciałbym się bardzo pomylić pisząc że po zmianach
jakie opisałeś będzie 290KM bez Ecumastera - na to liczę. Ta zwężka
w dolocie to jednak spore ograniczenie przepływu. I jest ona po stronie
ssącej. Liczę, że wtedy poprawi się także trochę charakterystyka na
dole.
Dokładnie nie pamiętam, ale wtryski są właśnie chyba do 300koni, więcej
to już trzeba kombinować coś innego. Sprawdzę.
Najważniejsze pytanie. Jakie było doładowanie? Wiadomo? Na wykresie
nie znalazłem tych danych.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Jarzyna
Użytkownik

Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-05-2014 02:26 |
|
|
1 bar. Dolny wykres.. Mnie by bardziej afr ciekawil... A tego ni ma...
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany 
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. 
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany 
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany 
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..  |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
nemo
Użytkownik
Postów: 2147
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 10-05-2014 08:30 |
|
|
Chyba dostal Snikersa - LEPIEJ :-)
Fajny wynik gratulacje
Ja bede podpatrywal i powoli gonił
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
tona
Użytkownik

Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 08:59 |
|
|
Czułem,ze cos jest nie tak ztym wynikiem...pewno na inercyjnej doladowal max0,7. Seler teraz wstaw wykres S2.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
piterson
Użytkownik

Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 09:38 |
|
|
Jest lepiej. Ale z drugiej strony jest pole do popisu - na tym wykresie widać, że właściwie jazda kończy się ciut powyżej 5k rpm - nie wiem gdzie leży problem ale na pewno można duuużo poprawić.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Jarzyna
Użytkownik

Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-05-2014 10:45 |
|
|
piterson - ja bym obstawial wlasnie restrykcje na dolocie.. przy odpowiednio wysokich obrotach nie jest w stanie wtloczyc wystarczajacej ilosci powietrza..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany 
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. 
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany 
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany 
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..  |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
piterson
Użytkownik

Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2014 14:06 |
|
|
Restrykcja w dolocie ma mniejsze znaczenie w silnikach doładowanych... Ja bym raczej obstawiał paliwo. Albo samo sterowanie turbiny. No cóż, to jest piękne w turbo - odpowiednie klocki i dobre zestrojenie i możesz mieć + 50 albo + 100... W wolnossaku nie do pomyślenia 
Zupełnie inna sprawa to znalezienie kogoś, kto to DOBRZE zestroi...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Jarzyna
Użytkownik

Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-05-2014 15:52 |
|
|
piterson - gdyby bylo tak kolorowo jak mowisz, to nie zakladanoby zwezek dla ograniczenia mocy np. w rajdach.. Teoretycznie w calym "zbiorniku" powinno byc stale cisnienie.. Patrzac na to na poziomie fizyki liceum.. ale.. przy tym samym cisnieniu doladowania przez zwezke ktora ma jakistam maksymalny przeplyw powietrza w czasie, nie jest sie w stanie przecisnac sie tyle samo gazu, co przez uklad bez restrykcji.. Stad roznica w mocy miedzy roznymi silnikami teoretycznie identycznymi oprocz glowicy czy dolotu - w turbo wlasnie.. czasem przy 0.7 bar mozna uzyskac to samo co gdzie indziej przy pozornie takim samym silniku osiagalne dopiero przy dwa razy wyzsym doladowaniu.. takie sa fakty.. jesli u cichego to jest problemem, to ogarniecie ukladu moze dac na prawde spory zysk.. madre glowy mowia ze wlasnie dolot i glowica w 951 stanowia najpowazniejsze ograniczenie tych silnikow.
co nie zmienia faktu, ze paliwo tez moze byc przyczyna..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany 
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. 
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany 
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany 
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..  |
|
Autor |
RE: Cichy - Porsche 944 S2 90r. |
Krokodyl
Użytkownik

Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 11-05-2014 23:53 |
|
|
a ja bym obstawiał te 3 tematy o ile jeszcze nie zostały ruszone:
The boost signal line to the wastegate (limits to 250 bhp)
With a dual port wastegate it would need to be replaced with a manual or electronic boost controller.
Engine management chip (limits to 265 bhp and 260 ft-lbs torque)
wiadomix i wcale nie na końcu 
The wastegate (Limits to 300 bhp and 300 ft-lbs torque)
The standard 944 turbo wastegate has a couple of issues. One, it opens slowly as boost increases above atmospheric pressure, this means that as soon as you get any boost, the turbo will begin to see less exhaust gasses flowing into it, therefore causing it to not increase boost as quickly as it could. The next issue is that as the RPM's increase on full throttle and full boost, the exhaust pressure in the exhaust before the turbo will rise to such a point that it will be opening the wastegate early, causing a drop off in boost pressure, which therefore also limits power. This can be improved with fitting a boost profiler, but ultimately a dual port wastegate of good design is required to take the car beyond 300 bhp.
tak się trochę mądrze bo poczytałem, zresztą chyba już to wklejałem 
944 88 |
|