924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Wszystko o Porsche 924
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor porsche 924, koszty i eksploatacja
modzelm1
Użytkownik



Postów: 9
Miejscowość: Okolice Wawy (Celestynów)
Data rejestracji: 22.12.07
Dodane dnia 24-12-2007 14:31
Witam. Myślę nad zakupem mojego pierwszego porszaczka smiley . Zakupu dokonam prawdopodobnie po zimie lub na początku wakacji. Przed zakupem chciałbym dobrze się przygotować do roli właściciela Porsche.
Rozważam modele 924 i 944 z rocznika około 85 . Zastanawia mnie czy da się zakupić porszaczka 924/944 w stanie który pozwalałby na natychmiastową eksploatację. Wiem że są to leciwe pojazdy ale bardzo chciałbym korzystać z takiego autka na co dzień ( robić 60 r11; 100 km dziennie ) i móc polegać na nim w dłuższych trasach. Czy jest to według was możliwe do osiągnięcia?
Kolejne pytanie dotyczy kosztu serwisu i części do 924/944. Czy ktoś korzystał z usług autoryzowanego serwisu porsche w warszawie? Jak to wygląda cenowo i jakościowo? Ile kosztują części i obsługa na tle innych marek? Wyczytałem gdzieś że niektóre części do 924 (tej z mniejszym silnikiem) można zastępować częściami volkswagema i audi. 944 i mocniejsze 924 mają inne części które kosztują więcej. Tylko o ile więcej od tych z audi i volkswagena smiley .Dwa, trzy razy więcej ?
Czy jak zakupie wyglądające na dobre 924 (niebity, zdrowa buda, czysty i równo pracujący silniczek ) za 7000 r11; 9000 zł czy dam rade wyprowadzić go na super sprawne autko za następne 10000 ? Czy może taka inwestycja jest zbędna skoro autko chodzi? Ile takie odrestaurowanie mogłoby kosztować w autoryzowanym serwisie porsche? Wiem że sporo ale jakie rzędu wielkości mogłyby to być kwoty? Poza tym taki serwis daje dwa lata gwarancji na to co zrobił i części smiley . Więc po kompleksowej naprawie mamy nowe 924 na gwarancji smiley
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
9008345
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 24-12-2007 15:16
Jak uslyszysz od bardziej doswiadczonych klubowiczy ile kosztuja naprawy w org.serwisie porsche to az sie skrzywisz. Ogolnie zwykla 924 jest super tanim autem do utrzymania i odrestaurowania (porownuje do np. w miare nowych alfa romeo,bmw,mercedesow). Ceny czesci do swojej 924s szacuje na 10-20% taniej niz do fiata punto(serio...ostatnio ojciec wymienial sprzeglo z dociskiem do fiata punto, 2tys plus 1tys za robocizne...padaka). Sprzeglo(caly komplet czyli jeszcze kilka elementow dodatkowych poza dociskiem) b.dobrej firmy Sachs do 924s kosztuje 1950zl.... Ogolnie mozesz 924 w bardzo dobrym stanie kupic za 8-10tys plus hmmm 15tys na odrestaurowanie go do fabrycznego stanu(napenwo beda Ci ludzie mowic ze za 5tys da rade zrobic z niego super igle ale to raczej bedzie igla ktora bedize chodzic....ale na czesciach mechanicznych dobitych i nie wiesz czy ktores zaraz nie padnie dlatego polecam pelne odrestaurowanie auta z wymiana wszytkiego co mozna...).

Szczeze mi by bylo skozda traktowac porsche jako typowy dupowoz na takie przebiegi ale to Twoj wybor...wolalbym sobie kupic jakiegos lupnego golfa(tania eksploatacja jak barszcz) a porsche na krotkie przebiegi wieczorami smiley


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 24-12-2007 16:16
Hm kurcze duzo pytan, ale co tam czekam na wigilijna kolacje to cos naskrobe...

Po pierwsze polecam przeczytac tematy na forum zwiazene wlasnie z porownaniem - sam taki temat zaczalem na forum PCP porscheclub.pl chyba rok temu. Ale od tamtej pory temat byl walkowany kilkakrotnie i zarowno na 924.pl i PCP cos znajdziesz na ten temat. Oczywiscie, podejrzewam ze i w tym watku kazdy cos od siebie napisze.

Mialem dwie 924, sam chyba teraz chcialbym kupic 944. Ale z drugiej strony, teskni mi sie wlasnie do 924 i jak w pieknym stanie jest, najlepiej na 15stkach to klasyk niesamowity. Ale do rzeczy - 944 jest drozsze ale tylko w pewnych aspektach. Podobniez mniej sie psuje, ale tez nie mozna powiedziec ze 924 jest awaryjnym autem. Rozrzad w 924 2.0 to koszt 80zl - dostepnosc w kazdym sklepie moto., w 944 to ok 1000zl. 924 ma gorsze hamulce, ale jak sie kupi nowe tarcze, kloski, zregeneruje zaciski, wymieni tloczki, bebny itp...to bedzie nie drogo i napewno dobrze beda sie spisywac. 944 podobniez mniej pali.
924 w ladnym stanie kupisz za ok 7000-12000zl. Mechanicznie bedzie taniej, ale tapicerka, nadwozie to te same koszty przy naprawach.
944 to koszt 10000-15000 raczej w wersji 2.5l i nowej desce, chociaz jak jest w super stanie seria 1 tez nie bedzie duzo tansza. Po zakupie wydasz wiecej na serwis.

944 jest szybsze, cichsze, ze wspomaganiem to juz wogole wygoda i tak naprawde nie bedziesz widzial roznicy miedzy 944 a autami klasy sredniej obecnie sprzedawanych. 924 jest troche inne, tansze ale nie znaczy ze gorsze! Mysle ze klimacik jest w nim odrobine inny niz w 944, ale na codzien wydaje mi sie ze 944 bedzie wygodniejsze.

Sporo osob używa 924/944 nacodzien, nie jest to nic trudnego dla tych aut.

Wiem ze serwis jest drogi, ale tez lepiej czasami pojechac do serwisu i zaplacic raz i miec zrobione niz do zaufanego mechanika ktory nie bedzie mial ani smykalki ani ochoty do rzetelnej naprawy. Jednak z 924 nie powinien nikt miec klopotow, 944 to chyba klopot wiekszy moze byc z silnikiem, a reszta to jedynie sprzeglo w serii 924/944 jest wyzwaniem przy wymianie. A serwis w Wawie liczy chyba 150zl za godzine przy tych modelach. Jakosc jest wydaje mi sie wysoka, mechanicy sa dokladni i doswiadczeni.

Czesci do 924 pasuja od audi, ale nie wszystkie. Do 944 tez kilka czesci pochodzi z audi, tyle ze mniej.

Nie wiem jak jest z renowacja kompleksowa w serwisie Porsche, ale znajac ich dokladnosc 10tys zl to by napewno nie wystarczylo, moze 7 razy tyle?
Jakbys to robil sam czy z pomoca mechanika i lakiernika to przy korzystaniu z uzywanych czesci np. www.porscheczesc.pl i mechanicznych nowych to pewnie ok 20-30tys trzeba liczyc. Ale to Wiciu bedzie wiedzial bo odnawia swoje 924.

Przepraszam ze troche nie skladnie napisalem, ale pisalem to co mi przychodzilo na mysl.

Pozdrawiam


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."

Edytowane przez Abelard dnia 24-12-2007 16:22
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 24-12-2007 17:18
restauracja 924 w serwisie porsche - w zależności od stanu autka, ale szacowałbym na od 20 do 100k zł...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
modzelm1
Użytkownik



Postów: 9
Miejscowość: Okolice Wawy (Celestynów)
Data rejestracji: 22.12.07
Dodane dnia 25-12-2007 18:42
Dzięki. To już przynajmniej wiem na czym miej więcej stoję smiley . Ta renowacja w serwisie porsche rzeczywiście trochę kosztuje. Czy takie porsche w dobrym stanie jest zdatne do jazdy bez gruntownej renowacji? Myślę żeby rozłożyć remont w czasie (tak na rok) i ulepszać porszaczka po kawałku. Chciałbym zacząć cieszyć się z jazdy jak najszybciej a mogę nie być w stanie wyłożyć jednorazowo 15000 r11; 20000 zł na remoncik. Zanim bym je wypicował, czyli przez rok może dłużej na co dzień jeździłbym moim ekonoboxem ale fajnie by było móc przejechać się w tym czasie porszaczkiem na jakiś zlot czy przemknąć w sobotni wieczór stołecznymi ulicami smiley . Ktoś z was ma doświadczenia z takim działaniem?
9008345
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 25-12-2007 18:51
hehe to widze ze chcesz mnie i napewno jeszcze kilka osob z klubu nasladowac smiley.

Ja lwasnie tak robie,powolutku zbieram czesci do pelnego odrestaurowania auta i 1-2x na tydzien jezdze sobie autkiem po ulicach wieczorami kiedy nie ma ruchu ...jakbym mial auto pod reka w garazu to bym jezdzil po nocach albo wczeeeesnie rano 3-5 nad ranem a tak pozostaje mi jazda w dzien po niezatloczonych ulicach kolo jakichs wiosek (oczywiscie po dobrych jakosciowo drogach...az dziwne ze takie sa w Polsce smiley ).


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-12-2007 19:09
hehe ja swoje kupiłem w dość opłakanym stanie, za dość niedużo pieniędzy (5/6k) i włożyłem nieco ponad 11k zł (głównie w mechanikę i tapicerkę), teraz sprzedałem autko za 8.. niestety, dobrze na tym nie wyszedłem, ale z tym trzeba się liczyć (Ty tak samo będziesz musiał się liczyć).

za to następny właścicieł właśnie ma tą pewność, o której mówisz - że autko powinno mu służyć bezproblemowo (na tyle, na ile można mieć taką pewność w 20letnim aucie... w Posrche ta pewność jest porównywalna do 10letniego autka klasy średniej), a on dalszy remont już rozłoży w czasie wedle własnych chęci i możliwości finansowych... bez pośpiechu, bez nagłych wydatków... czyli - jak widzisz... da się smiley

10k zł na remont to naprawdę dużo - można zrobić ogrom rzeczy... ew. doprowadzić do używalności autko mocno zaniedbane...
Proponuję szukać w Niemczech 924 za ponad 2k E - niektóre są naprawdę dobrze utrzymane... wtedy będziesz mógł bezproblemowo cieszyć się jazdą...

a co do 944... Abelard - respect za posta! ale z jednym niestety się nie zgodzę... nie ma ani w PL ani w EU 944 z nową deską w ładnym stanie poniżej 15k zł (w innych krajach niż PL dorzucam też koszt sprowadzenia i rejestracji - czyli wychodzi ok 3k E)....


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 25-12-2007 19:24
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-12-2007 19:27
a nocna jazda po Warszawie potrafi być bardzo miła... zwłaszcza jak się testuje MAFa wracając o 3 nad ranem do domu smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 25-12-2007 20:52
a tam to jest cienizna(wawa) w porownaniu do 924s z czipem i z dobrym paliwkiem o tej samej godzinie w okolicach gdanska (autostrada a7) ^_^


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
modzelm1
Użytkownik



Postów: 9
Miejscowość: Okolice Wawy (Celestynów)
Data rejestracji: 22.12.07
Dodane dnia 25-12-2007 21:12
W niemieckich komisach 924 są czasem nawet po 5k euro i więcej. Ciekawe czy to ze względu na ich stan czy sentyment właściciela smiley . Takie w okolicach 3k euro wyglądają zazwyczaj dobrze i często nie są starsze czy z większym przebiegiem niż te po 5k. Jak sie w tym połapać smiley Widzę że z samym wyborem autka czeka mnie dużo zabawy smiley . Głupio byłoby kupić bubla za większą sumę a słyszałem że niektórych to spotyka smiley Jakbym przy kupnie 924 miał przy sobie zwykłego, doświadczonego mechanika jakie jest prawdopodobieństwo że w trakcie ogólnych oględzin poprawnie określi stan takiego pojazdu? Oczywiście taki mechanik z porsche miał mało wspólnego
9008345
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 25-12-2007 21:27
Nieszkodzi,zwykle 924 to w sporej czesci audi/vw i doswiadczony mechanik nie bedzie mial zadnych problemow z wykryciem co w trawie a raczej w silniku piszczy. Pozatym sam go dokladnie obejrzysz i zobacyzsz napewno nie jedna usterke. Ja sie doliczylem w swoim spooooro ale i tak go wzielem bo auto ma potencjal i sporo rzeczy mechanicznych zostalo w nim zrobione. Pozatym poprzedni wlasciciel darzyl do orginalu i to faktycznie widac...a nie chcialem zaczynac od zera wyjmujac z auta kompletnie wszystko i jeszcze sie potem bac ze mechanicznie nie pociagnie 400km jakie musialem przyjechac nim do domku...

Teraz musze go troche kompleksowo odrestaurowac i bede miec extra klasyk na suche bezdeszczowe,bezsniegowe dni z moca nie ustepujaca zadnemu nowszemu samochodowi produkowanemu w obecnych czasach....a jaki ryk silnika ktory przyspiesza ehhhh bezcenne!! smiley


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 25-12-2007 21:53
Abelard napisał/a:
Jakbys to robil sam czy z pomoca mechanika i lakiernika to przy korzystaniu z uzywanych czesci np. www.porscheczesc.pl i mechanicznych nowych to pewnie ok 20-30tys trzeba liczyc. Ale to Wiciu bedzie wiedzial bo odnawia swoje 924.


Myślę że mogłoby zabraknąć. Ja od dwóch lat jestem w trakcie remontu auta - wprawdzie malowanie już za mną ale auto w proszku. Gromadzę tylko części. I chociaż robię go na wyścigówkę a co za tym idzie odpada cały środek, mniejszy nacisk na estetykę, to po podliczeniu kosztów (których właściwie nie widać "jednorazowo" bo trwa to już dłuuugo) jestem w ciężkim szoku. Kupno auta to tylko mały wydatek...

Zakładam że zrobienie 924/944 na super igłę to koszt ok 40-50 tys. - razem z ceną zakupu (ale TYLKO zakładając że kupisz samochód w przyzwoitym stanie).
Jeśli kupisz kundla to żadne pieniądze nie wystarczą. Bo po rozbiórce i dokładnym obejrzeniu części okaże się że właściwie nic nie nadaje się do powtórnego użycia - bo tu pęknięte, tu skorodowane, tu ułamane i musisz wymienić 80% części w aucie.
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-12-2007 22:05
40-50k zł to właśnie wymiana 80% części w aucie... i będziesz miał w ten sposób 20 prosiaków w jednym smiley prościej kupić w super stanie i wrzucić w doprowadzeniu do igły jakieś 10/20k...
(kurde - ależ sumki tu lecą - niewyobrażalne)
jeśli chodzi o poszukiwania - raczej skup się na prywatnych właścicielach... 924 można oglądać samemu / z mechanikiem - mechanik określi silnik itp, a Ty grubość pokrywy lakieru, gdzie był bity, jakość tapicerki, itp itd...
ja szukałem pierwszego autka przez pół roku, teraz czuję, że będzie podobnie...
najważniejsze są 3 zasady:
1. zobaczyć jak najwięcej aut przed zakupem
2. poznać ludzi, którzy jeżdża tymi autkami, najlepiej kogoś z forum, bo tutaj jest moda nawiązywania do oryginału
3. oglądać z kimś, kto na TYCH KONKRETNYCH autach zna się lepiej od Ciebie smiley

powodzenia smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 26-12-2007 13:30
Igor, rzeczywiscie nie jest latwo 944 w tej kwocie znalesc obecnie, ale Milosz sprzedawal za tyle i to naprawde bylo super auto...

Piterson tez ma racje, optymista chyba ze mnie, ale zakladalem wariant 924 takie jakie ja sprzedalem i za te pieniazki i te wady jakie mialo i to ile mozna by poprawic by bylo naprawde super.

Dobrze by bylo zebys wiedzial tez czy chcesz miec auto super orginalne czy isc w strone w ktora np poszedl Ciachu czy Piterson - bo wtedy w zasadzie szukasz innych aut.

Co do ogladania to sa poradniki na stronie http://www.cannell.co.uk/Road%20Tests.htm
i mialem tez kiedys jeszcze inny w pdf.

Tak naprawane to ja zawsze Porsche ogladalem sam, a tak szczerze to skupialem uwage na wlascicielu, jak Igor wspomnial. Warto napewno zwrocic uwage na, hm........wszystko! smiley


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 26-12-2007 13:33
a co do konkretnych ofert to na allegro pojawia sie co jakis czas ladne 924 2.0 zielone na zoltych blachach z ciekawa wojskowa historia i chyba rzeczywiscie w ladnym stanie ale drogie...


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
modzelm1
Użytkownik



Postów: 9
Miejscowość: Okolice Wawy (Celestynów)
Data rejestracji: 22.12.07
Dodane dnia 26-12-2007 22:14
Dziękuje za pomoc smiley . Co do przeznaczenia mojego auta to jeżeli zdecyduje się na 924 z silniczkiem 2.0 to wiem że super wyścigówki z tego nie zrobię smiley . Jest to na pewno zwinne autko ale sportowe japończyki z początku lat 90 z silnikami 2.0 są jeszcze zwinniejsze (to wynika z danych technicznych a nie z praktyki więc mogę się mylić). Chciałbym żeby moje pierwsze porsche było jak najbardziej podobne do seryjnego porsche. Więc raczej stawiałbym na wierność oryginałowi niż osiągi. A tak przy okazji, daje się te silniczki 2.0 jakoś podrasować?
9008345
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 26-12-2007 23:07
2.0 raczej nie podrasujesz tak bardzo, choć co raz koledzy Juras, czy Pilatus wymyślają nowe pomysły smiley
Trzeba przyznać, że najlepiej się rasuje silniczki uturbione (931, 951, itp itd), ale te autka kosztują strasznie drogo w porównaniu do zwykłych 924...
Jeśli mówimy o rasowaniu 924S/944, można zwiększyć moc o jakieś 10%, do tego poprawić dynamikę (np. MAF) i praktyczsnie tyle...
co innego walka z zawiechą, hamulcami i szperą - ale to jest widoczne głównie na torze...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 26-12-2007 23:24
inna kwestia, to w 20letnim aucie raczej nie spodziewałbym się 100 procentów mocy fabrycznej... ze 125 ps (924) zostaje 95/100, czasem jak bardzo ładnie utrzymane autko - 115; ze 163 (924S/944) zostaje ok. 130/140 ps... itp itd...
nawet mimo tego, że wszystko powinno być ok...
modzelm1 - zagadaj do mnie na gg, mogę Ci dać namiar na bardzo ciekawą okazję smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 26-12-2007 23:24
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
ciachu
Administrator



Postów: 4085
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 26-12-2007 23:35
igor napisał/a:
ize 125 ps (924) zostaje 95/100, czasem jak bardzo ładnie utrzymane autko - 115; ze 163 (924S/944) zostaje ok. 130/140 ps... itp itd...


?? Igor, chyba ciut przesadziłeś, w dodatku podałeś tak dokładne dane, że śmiem przypuszczać iż swoje kalulacje poparłeś wielorazowym badaniem różnych egzemplarzy na hamowniach smiley


www.924.pl
951 '88 284KM 421NM
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: porsche 924, koszty i eksploatacja
devilyn
Użytkownik

Postów: 310
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06
Dodane dnia 26-12-2007 23:55
igor napisał/a:
inna kwestia, to w 20letnim aucie raczej nie spodziewałbym się 100 procentów mocy fabrycznej... ze 125 ps (924) zostaje 95/100, czasem jak bardzo ładnie utrzymane autko - 115; ze 163 (924S/944) zostaje ok. 130/140 ps... itp itd...
nawet mimo tego, że wszystko powinno być ok...
modzelm1 - zagadaj do mnie na gg, mogę Ci dać namiar na bardzo ciekawą okazję smiley


Hehesmiley

Moje auto ma 25 lat, przeszlo 200tys przebiegu, 0,12 mm bieżnika na oponach, jest koloru zielonego, nie ma turbo. Kiedys mialo 125. Drogi Igorze bylbym bardzo zobowiazany gdybys mi napisal ile ma mocy w chwili obecnej.
Strona 1 z 2 1 2 >