924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Co mamy pod bakiem
ciachu
Administrator



Postów: 4084
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 17-08-2006 16:14
a właściwie w okolicach baku, wszedłem pod samochód i potrzebuję Waszej pomocy - co to jest? dochodzi do tego przewód paliwowy, a samo urządzenie przymocowane jest za pomocą druta więc wyjaśnijcie od razu jak to prawidłowo powinno być przymocowane (ucieszył bym się z koleżeńskiej fotki)

obiekt w centralnej części zdjęcia:


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
928 GT'90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

ciachu dodał/a następującą grafikę:

6925558 www.924.pl
Autor RE: Co mamy pod bakiem
MaroLbN
Użytkownik



Postów: 27
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 17-08-2006 17:31
Nie jestem pewny ale to chyba akumulator paliwa o który ja kiedys pytałem.....jak źle mówie to mnie poprawcie....


Posche 924 2.0. wersja. ,,Le Mans". 1984r.smiley ,Mercedes W140 1993r. 3,5 Turbo Diesel (wersja na zamówienie),Wolkswagen Lupo 1,7 SDI ,Mercedes 190D 84r.,Fiat Panda 1991r(limited wersion TOPTEN) Troche sie tego uzbierało smiley
2468850
Autor RE: Co mamy pod bakiem
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 17-08-2006 18:10
Jakoś nie czuję perspektywy tego zdjęcia, ale to w jego centrum to, tak jak napisał MaroLbN, akumulator paliwa.
Autor RE: Co mamy pod bakiem
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 17-08-2006 19:15
A było jeszcze coś takiego jak jakiś tłumik między bakiem a silnikiem ? W 944 zdaje się, że coś takiego jest.
Autor RE: Co mamy pod bakiem
tona
Użytkownik



Postów: 1540
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 17-08-2006 22:56
W Kjetroniku byl akumulator paliwa ito jest wlasnie to ustrojstwo. Przez piec lat jazdy 924 ciagle go posadzalem o klopoty z zapalaniem na zimno.. W Ljetroniku (944) role akumulatora pelni listwa paliwowa z zaworem zwrotnym. Ciachu nie ruszaj tego..
Autor RE: Co mamy pod bakiem
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 18-08-2006 08:13
to znalazlem w ksiazaczce o jetroniku .
Akumulator paliwa
 Zadaniem akumulatora paliwa jest utrzymywanie ciśnienia w układzie przez pewien czas po wyłączeniu silnika. Jest to konieczne ponieważ paliwo, nagrzane na skutek cyrkulacji w czasie pracy, po zatrzymaniu silnika ochładza się i zmniejsza swoją objętość- Przy braku ciśnienia mogło by to prowadzić do wydzielania się powietrza w przewodach paliwowych, a przez to do utrudnień podczas ponownego rozruchu silnika. Zawarte w akumulatorze paliwo jest oddawane do układu odpowiednio do zmniejszenia się objętości paliwa w układzie zasilania. Do 1978 roku pojemność akumulatorów wynosiła 20 cm sześć. Produkowane zaś od taj daty pojazdy są wyposażone w akumulatory o pojemności 40 cm sześć.
Przy ponownym uruchomieniu silnika musi najpierw nastąpić zwiększenie do normalnego (rodbudowanie"smiley ciśnienia w akumulatorze paliwa. Uzyskany czas wystarcza, aby jeszcze przed rozruchem silnika tłok sterujący w rozdzielaczu paliwa został dosunięty i sprzęgnięty rsiłowor1; z rolką dźwigni pośredniej przepływomierza powietrza.
 Następną funkcją akumulatora jest tłumienie przenoszących się hałasów przepływu w pompie paliwa. Przewidziano w tym celu dodatkowy kanał wirowy. Przepona stalowa dzieli akumulator na dwie komory: komorę paliwa i komorę sprężyn. Umieszczona przed przeponą przegroda pośrednia ma (w starszych akumulatorach) zawór płytkowy oraz otwór dławiący wypływ paliwa do części ciśnieniowej układu. Podczas napełniania akumulatora, przepona wybrzusza się, osiada na stałej oporze i w tym położeniu pozostaje. Po wyłączeniu silnika zmagazynowane w akumulatorze paliwo, może wypływać do części ciśnieniowej układu. Wypływ odbywa się otworem dławiącym i jest powodowany naciskiem sprężyn na przeponę akumulatora.
Blacha umieszczona na dopływie akumulatora odchyla strumień paliwa, co sprawia, że hałasy przepływu w pompie paliwa zmniejszają się i nie przenoszą dalej.


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Ketchup dodał/a następującą grafikę: