924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor niskie obroty po zapaleniu
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 21-10-2006 09:56
Hej ostatnio cos mi inaczej dziala porschawa...po zapaleniu pracuje na bardzo niskich obrotach ok 600rpm, prawie gasnie, jak sie rozgrzeje jest ok, czyli trzyma 900rpm, ew ok 1000 gdy mocniej depne. Wymienilem swiece na ngk i chyba wtedy sie zaczelo. Jak gasze to troszke czasem pokreci jeszcze. Czy to zaplon? Zbieram sie z tym ale nie mialem czasu na ustawienia, a jestem umowiony z elektrykiem na przeglad calej instalacji i porzadki w niej, dlatego tez wybralem kolejnosci: elektryk, mechanik.


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: niskie obroty po zapaleniu
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 21-10-2006 11:47
Hej Abelard! Do tej pory jezdzisz na tym moim drucie? niezle...