924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 20-11-2006 14:29
witam,
na pocztek: nie chcialem sie z kims powtarzac i szukalem takiego postu gdzies na forum, niestety nie znalazlem.. jak ktos pamieta taki topic to prosze o link.
szukam gazownikow w wawie <ew w lublinie tudziez gdzies w okolicy tych miast>, ktorzy mogliby zamontowac w 924 gaz z blosem, jak rowniez z tym calym zaworem blowoff <jesli to w ogole mozliwe> no i ustawi wszystko
szukam kogos, kto to juz robil w 924 i nie sp...li mi samochodu <jak mi zakladali w poprzednim prosiaku to przez 4 miechy sie z tym meczylem zanim zaczal mi jako tako jezdzic>, a przy tym kogos, kto nie bedzie za bardzo drogi..
macie kogos kogo warto polecic?
Autor RE: Gazownicy w Wawie
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 20-11-2006 15:01
Blos ze wzgledu na przepisy jest nielegalny. mozesz miec klopoty z przegladem.
To bylo troche oficjalnych spraw.
Co do blosa narazie jezdza dwa 924 @wojcieka i moj (moj od tygodnia).
Jak chcesz moge wyslac foty ja zamontowalem - korzystalem troche od @Wojcieka. Na tamt ustawien wiecej bede mogl napisac za jakis miesiac.
Codo analizatowa. To z tego co wiem nowe analizatory nie moga za dlugo pracowac. a regulacja blosa to okolo 20 min z klakulatorem w reku bo liczymy stosunek co do co2.


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup
Autor RE: Gazownicy w Wawie
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 20-11-2006 21:04
Nie wiem skąd to straszenie z przeglądem. Jak ja byłem na przeglądzie to nikt nie patrzył czy ma mikser czy co i nawet nie zauważył, że miksera wcale nie ma. Tylko na numery na butli patrzą - czy jest legalizacja butli aktualna. No chyba, że po prostu do nas jeszcze cywilizacja nie dotarła smiley
Autor RE: Gazownicy w Wawie
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 21-11-2006 08:01
juras napisał/a:
Nie wiem skąd to straszenie z przeglądem. Jak ja byłem na przeglądzie to nikt nie patrzył czy ma mikser czy co i nawet nie zauważył, że miksera wcale nie ma. Tylko na numery na butli patrzą - czy jest legalizacja butli aktualna. No chyba, że po prostu do nas jeszcze cywilizacja nie dotarła smiley

To zależy od stacji na jakiej robisz przeglad i od skrupulatnosci sprawdzajacego. W papierach masz napisane jaki mikser wlozono. Mozna go wymienic bo mikser nie wymaga homologacji jak butla. Tylko niektorzy diagnosci znaja sie na gazie i wiedza jak blos wyglada. A jak taki jeszcze jest skrupulat to przegladu nie podbije.
To jest jak z mandatami u policji, za wykroczenie dostaje sie mandat ale zawsze mozna namowic policjanta na pouczenie smiley. Dlatego napisalem ja wyglada litera prawa, a co do "Zycia" to juz zalezy od nas.


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 21-11-2006 09:51
a odnosnie samego gazu - gdzie mi radzicie go zalozyc <mazowieckie/lubelskie>?
i czego moge sie spodziewac po tym calym blowoffie? czy to sie sprawdza? <mam dosyc wybuchow i wymieniania tych rur od przeplywomierza>
Autor RE: Gazownicy w Wawie
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 21-11-2006 09:59
Według mnie zakładanie tych grzybków przeciwstrzałowych nie ma najmniejszego sensu. Jak strzeli gaz to i tak ci wszystko powygina i porozrywa. Zlikwidować musisz przyczyny strzałów czyli poprawnie wyregulować zawory i zwalczyć układ zapłonowy - kable, świece, kopułka muszą być w dobrym stanie (czyli najprościej nowe).

A poza tym żeby te grzybki założyć musisz pokaleczyć pewnie gumy w dolocie. No i to fatalnie w ogóle wygląda smiley poza tym, że nic nie daje.

ps. Dla mnie naturalne jest, że nie jeździ się na przeglądy do stacji, która się do wszystkiego przyczepi.

Autor RE: Gazownicy w Wawie
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 21-11-2006 10:02
Skutecznym rozwiazaniem jakie mialem, a podpatrzylem u @Modela. To dysze wpuszczone zaraz przed przepusnica. (wazna jest srednica rur wporowadzonych do obudowy przepustnic (z tego co pamietam okolo 10mm najlepiej sie sprawdzalo). Tam dolot sie zwerza i nie trzeba dodatkowo graniczac powietrza. (ja mialem wlasnje kostrukcji zrobiony mikser ktory mi zwerzal dolot powietrza o jakies 10 % w stosunku do przepustnic ustawionych na maxa. Przezco mniej palil wersja economy 14 l/100).
Dodatkowo grzybek na gumie przy przepustnicach. (w razie wybuchu). Gdzybek na gumie od jetronika nie zalecany bo wali w maske i lakier odpryskuje.
Co do ustawienia gazu w tym patencie jest to trudne ale nie nie mozliwe. Dobry gazownik to potrafi.
Zaleta tego rozwiazania ciag na benzynie taki sam lub prawie taki sam, bo powietrza nic nie dlawi.
Co do miksera to minimum 100KW.
@Juras. Na temat grzybkow bym polemizowal. Moj bardzo ladnie sie sprawdzil wiele razy , talezyk zero pogiecia. Co do rozwalenia gumy , no coz cos za cos.
Prawidlowe zalozenie grzybka to zez zabawa i nie wszystkim gazownikom sie chce. Gdzybek musi miec odpowiednia srednice. sprzezysnka musi byc ustawiona tak by sie domykal dobrzeale i nie za ciezko otwieral. Sam grzybek mocowac najlepiej na kawalku cienkiej blachy (od srodka gumy) by nie wyrwal sie w momencie wybuchu (nasze gumu snie sa proste wiec mocowanie tylko na obrzezach nie sprawdza sie czasami). No i mocowanie dopbrze uszczelnic silikonem do uszczelek koloru czarnego by freestyl'owo smiley nie wygladalo.
Ps. takie oftopic : Wlasnie mi sie przypomnialo (moj freestyle czuje sie dobrze i ciagle jest zieloniutki jak kazda prowizorka.)


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 21-11-2006 10:13
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 21-11-2006 20:29
ja niczego w gazie sam robic nie bede <moj sasiad sie bawil i skonczylo sie tak ze we wszystkich blokach z kilku sasiednich przecznic powylatywaly okna> ja ewentualnie moge powiedziec komus jak cos zrobic..
no a wlasnie caly czas probuje sie dowiedziec - kto moze czegos takiego sie podjac?


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Gazownicy w Wawie
Damian
Użytkownik



Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 21-11-2006 20:50
Ja mam klasyczny mikser zakładany na przepustnicę, jest dwuprzelotowy (tak jak przepustnica). Nigdy nie miałem strzała podczas jazdy! Natomiast jak jest zimno to zimny silnik muszę odpalać na benie inaczej strzela aż się przechodnie rozpierzchają smiley
Właśnie dlatego niedawno zaliczyłem pierwsze w tym roku tankowanie PB smiley

W dolocie mam założoną klapkę "antycofkę" i poluzowane cybanty na przewodach powietrznych pomiędzy mikserem a ową "antycofką". Ja strzeli to tylko rozmontowuje dolot smiley . Podnoszę maskę, nakładam rurki, palę i jadę (maskę wcześniej zamykam jakby co smiley )
Przeżyłem kilkanaście takich porządnych strzałów, kjet je też przeżył, gumy dolotu też, tylko raz tej największej - kolanka nie mogłem znaleźć tak ją wybuch pod maską przemieścił ! smiley
Biorąc pod uwagę intensywność wybuchów sądzę, że grzybek średnicy kilku cm na niewiele się zda. To jest potężna energia...

Gdyby nie zużycie gazu to uznałbym moją instalkę za perfekcyjną - zero kłopotów smiley

Jak chcesz mieć (prawie) taką samą jak moja pojedź do f-my MT AUTO-GAZ w Wawie na Perkuna 85. Zapłacisz, ale będziesz zadowolony.
Damian
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 22-11-2006 09:43
dzieki wielkie - wlasnie do nich zadzwonilem, i ceny stoja tak:
1400 + 100 za dodatkowe zabezpieczenie - za normalny gaz do 924
1800 + 700 - za sekwencyjny gaz do 944..
musze przyznac ze myslalem ze sekwencja kosztuje tak jak kiedys (4000), a tu okazuje sie ze ceny spadly smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Gazownicy w Wawie
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 22-11-2006 11:18
mam założoną klapkę "antycofkę" i poluzowane cybanty na przewodach powietrznych pomiędzy mikserem a ową "antycofką". Ja strzeli to tylko rozmontowuje dolot


Ja bym zrobił właśnie tak a grzybki sobie darował. Klapka "antycofka" w mikserze to dobra rzecz jest.
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 22-11-2006 16:48
a jeszcze mam pytanie do was: mozliwe ze bede mial 924 z silnikiem od 944 <skladaka>
silnik 2,5l bardzo dobrze chodzi, az dziw bierze... nie bierze oleju, chodzi rowno, dynamiczny i nieduzo pali <z tego co sie przejechalem a przejechalem ok 30 km tym samochodem; zreszta gosciu sam mowi, choc mu nie wierze z zasady, ze przy spokojnej jezdzie bierze mu 10l, a jak sie przydepnie to i z 20 wezmie>...
wiem ze moge tam wsadzic sekwencje za 2500, niestety po takim zakupie nie mialbym tyle kasy, a jednak musze miec gaz... w takim razie - ile moze mnie kosztowac normalny gaz w 944 i jak chronic ten samochod przed wybuchami ?? <ponoc wymiana samego przeplywomierza to koszt 400 zl>


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 22-11-2006 16:49
aha - prosilbym o odpowiedzi, bo bardzo zalezy mi na czasie - chcialbym zakupic ten model do piatku...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Gazownicy w Wawie
Damian
Użytkownik



Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 23-11-2006 19:12
To faktycznie potaniało zagazowywanie.

Co do 924/944. Moja skromna rada. Nie kupuj auta za całą posiadaną gotówkę, bo byle pierdółka wyłączy go z eksploatacji na dłuższy czas. Bo jakkolwiek 944 jest lepsze od 924 to niestety z pewnością droższe w naprawach i w zagazowaniu smiley
Hamulce toto ma od 924 czy 944? Bo jak 944 to bardziej bym stawiał na 924S lub 924SZ (od "szczepan"smiley smiley

Na tym forum chyba nikt nie ma silnika zagazowanego 2.5, więc trudno mi wyrokować jak toto się na śmierdziuchu zachowuje. 2.0 chodzi na gazie całkiem elegancko ale i łapczywie smiley
Mój chleje 16-17ście po mieście. Benzynka staniała i niebawem zrobie test ile wchłania w miejskich warunkach beny, bo może się okazać, że wcale nie oszczędzam smiley 17 litry gazu po 2.20PLN to 37.40PLN czyly prawie 10.5 litry beny smiley
Damian
Autor RE: Gazownicy w Wawie
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 24-11-2006 14:59
duzo sie zastanawialem, w koncu postanowilem ze stawiam na BLOS...
zreszta - dalem juz zaliczke gosciowi i jutro reszte kasy smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Gazownicy w Wawie
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 02-12-2006 00:21
igor 924 napisał/a:
musze przyznac ze myslalem ze sekwencja kosztuje tak jak kiedys (4000), a tu okazuje sie ze ceny spadly smiley


bo dobra instalacja wtrysku tyle kosztuje, a nwaet wiecej.
sa tylko dwie prawidlowe instalacje polecane przez rozne osoby.
Jedna sie chyba zwie Prins vsi , druga wyleciala mi z glowy.

Nie wiem czy wiecie, ale prawidlowa instrukcja montazu i ustawiania takiej instalacji przeiwduje, ze auto sie wrzuca na rolki a potem sie programuje mapy paliwa w kompie od gazu.
Wtedy auto jezdzi jak na benzynie, pali rozsadnie i jest malo problemowe.
Polacy potrafia tak robic, tylko jest to drogie poprostu.

Zreszta jak ktos chce zobaczyc co potrafia u nas w kraju, to polecam stronke znajomego:
http://www.acura-legend.de/lpg.html
moze to nie porsche, ale ta krowa pali okolo 13-14 litrow gazu, a ma 3,5 litra :-)


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383