924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor ciśnienie w silniku 2.5
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-01-2007 14:50
Witam,
Po wymianie uszczelek (głowica, miska, chłodnica oleju) w silniki 2479 ccm, wskaźnik ciśnienia oleju pokazuje cały czas 5 bar, a po nagrzaniu powinno być 2-3 bar.
Dodatkowo po nagraniu czasami zapala się kontrolka ciśnienia oleju, a gaśnie w zależności od wysokości obrotów - czasem przy 1000, a czasem przy 1500, a czasem w ogóle się nie włącza.
Mechanik przy wymianie uszczelki miski powiedział, że panewki są OK, a objawy zdają się świadczyć o padniętych panewkach?
Czy spotkał się już ktoś z takim problemem?


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-01-2007 16:31
Kiedys ktos wspominal ze czujnik cisnienia w wersji 2.0 potrafi zawodzic. Nie wiem jak to sie ma do 2.5l ale pewnie warto zaczac od tego.


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-01-2007 17:37
Trzeba sprawdzic zewnetrznie cisnienie. PIeszczoh moze cos o tym napisac.


Siem
browar
eS
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-01-2007 22:14
Zgadzam się z browarem. Zewnętrzny pomiar ciśnienia jest konieczny w takiej sytuacji. Inaczej to zagadka: czujnik, wskaźnik, przewody, złączki.......


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
igor
Użytkownik



Postów: 3869
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 11-01-2007 00:48
u mnie z kolei, zwlaszcza na zimnym silniku, lampka cisn oleju chwile sie pali po uruchomieniu silnika..
czasem od razu gasnie po uruchomieniu, czasem pali sie jeszcze z 2 sekundy...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 11-01-2007 10:15
A jak wykonać taki pomiar ciśnienia?
Można prosić o instrukcję dla laikasmiley


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 11-01-2007 15:26

Wykręcasz czujnik, wkręcasz złączkę z rurką i manometrem. Z Pieszczochem dorobiliśmy to wspólnie ze śruby z łbem sześcikątnym. Nie pamiętam w tej chwili średnicy i skoku gwintu. Sprawdzę.


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: ciśnienie w silniku 2.5
sliwa
Użytkownik



Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06
Dodane dnia 12-01-2007 08:09
juha napisał/a:Można prosić o instrukcję dla laikasmiley

Proszę bradzo http://153.19.94.233/download.html smiley


Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą