924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 30-01-2007 15:02
Po remoncie glowicy, ustawieniu zaworow itd itp. auto przestalo mi palic na brynie - to juz zostalo naprawione i teraz pali.

Problem jest taki, ze na jalowych ma idealne CO, ale jak sie go zakreci w gore, to zatyka sie sonda, a spalanie okreslane jest jako "oo" (infinitum z grec. wir w baku, nieskonczonosc).

Co moze byc przyczyna? Mam kilka swoich typow, ale chce zobaczyc co Wy myslicie. Czy jest cos, czego mozna zwyczajnie nie podlaczyc, zapomniec, zle wkrecic itp podczas zakladania glowicy, a co z kolei bezposrednio wiaze sie z Kjetem i co wplynelo na to, ze przestal dzialac?

Pozdro,
Jacek/Elastic

PS... ostatnio nie mowilem, bo bylem chory - mam zwolnienie.
Lubudubu, lubudubu niech zyjenam prezes naszego klubu, nieeeech zyje nam.


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
andrzej
Użytkownik

Postów: 191
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 27.07.06
Dodane dnia 30-01-2007 18:49
1) regulator ciśnienia paliwa, czasem sie zdaza ze go szlag trafi jak leży suchy ;/ Bierze on pod uwagę podcisnienie, temperature i jakis czujnik (chyba biegu jalowego)
2) Pompa paliwa daje za małe cisnienie (malo prawdopodobna przyczyna)
3)Ew. podcisnienie z pierwszego punktu moze nie byc podlaczone, ale wtedy nie mam pojecia jak by sie zachowal
4)Wtryskiwacz rozruchowy leje, albo jest gdzieś zwarcie. Moze podlaczyłeś kostke od regulatora cisnienia paliwa do wtryskiwacza rozruchowego (w mercu sa identyczne, a to przeciez prawie ten sam wtrysk) Wtedy wtryskiwacz rozruchowy otwiera sie jak zchodzisz z jałowych obrotów (przy załlożeniu ze ta kostka daje sygnał jak napisalem w pt1. czego pewny nie jestem)
5)Nie przychdzi mi nic wiecej do głowy ;-)

Generalnie wszystko poza pt1 i ew. 4 to strzały z nikąd ;-) Ale możliwe.

Edytowane przez andrzej dnia 30-01-2007 18:56
784015997
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 30-01-2007 20:14
...
4)Wtryskiwacz rozruchowy leje, albo jest gdzieś zwarcie. Moze podlaczyłeś kostke od regulatora cisnienia paliwa do wtryskiwacza rozruchowego (w mercu sa identyczne, a to przeciez prawie ten sam wtrysk) Wtedy wtryskiwacz rozruchowy otwiera sie jak zchodzisz z jałowych obrotów
...

Nie JA jak juz, tylko "specjalisci". Ja bym podlaczyl dobrze jak sadze smiley
Ale badne, bo ta teoria jest dosyc prawdopodobna zwlaszcza, to spece ze Stuttgartu, to to raczej nie byli smiley

pkt 1) tez calkiem calkiem... dzieki

2 - odpada na bank
3 - wszystkie rury gdzies sa podpiete - nic nie wisi

PS naprawde podoba mi sie twoje foto w profilu - jest takie szczere smiley




Edytowane przez ElastiC dnia 30-01-2007 20:16
elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 30-01-2007 20:48
Jeszcze jedna wskazowka.

Da sie ustawic dobre CO powyzej 3000 obr, ale wtedy silnik gasnie na jalowym.. znaczy gasnie ponizej 2000-2500 obr


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 30-01-2007 20:58
ElastiC napisał/a:
Jeszcze jedna wskazowka.

Da sie ustawic dobre CO powyzej 3000 obr, ale wtedy silnik gasnie na jalowym.. znaczy gasnie ponizej 2000-2500 obr



a moze na tym ustawieniu odlacz calkiem wtrysk rozruchowy ( niebieska kostka za kolektorem ssacym ) bo np sie nie zamyka i go zalewa ?


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 31-01-2007 09:51

Zgadzam się z Andrzejem. Za dużo paliwa = zbyt małe ciśnienie sterujące. Przyczyny opisane 1) 2).


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 31-01-2007 12:27
Pierwsze pytanie - Czy auto dlugo stalo? Ja ostawilbym 2 rzeczy:
1 regulator cisnienia (nie ma on nic wspolnego z podcisnieniem)
2 rozdzielacz k-jeta
W gre moze wchodzic jeszcze pogieta klapa przeplywomierza ale to mozna nawet na oko sprawdzic.
Przede wszystkim podjechalbym do dobrego powtarzam dobrego mechanika i pomierzyl cisnienia: paliwa, za regulatorem na zimno i cieplo. Z tego co piszesz moze byc tak, ze regulator nie daje w ogole cisnienia i i efekt bedzie wlasnie taki jak piszesz bo iglica nie bedzie miala u gory cisnienia i w pewnym momencie przy otwieraniu klapy wskoczy w pelne otwarcie przeplywu paliwa.
Co do samego k-jeta to moze ci sie jeszcze przycinac iglica.
Najprosciej jeszcze sprawe mozesz zbadac w ten sposob, zeby powyjmowac wtryskiwacze, wyjac filtr powietrza i recznie unosic klape przeplywomierza obserwujac czy uklad zachowuje sie prawidlowo tzn czy nie ma momentu w ktorym gwaltownie zaczynaja pylic, czy sie nie przycina itp. Oczywiscie musisz wlaczyc stacyjke i recznie wlaczyc pompe paliwa przez zwarcie przekaznika.
31356497
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 31-01-2007 16:58
Moze kula w plot, ale jesli nie to co juz napisane, to zostaje niesczelnosc w uklazie dolotowym, i to specyficzna czyli uklad sie uszczelnia przy wyzszysch obrotach i rozszczelnia przy nizszych (np: zle zalozony grzybek w zagazowanych)
a tak nawiasem ma jedno pytanie
masz katalizator w swoim 924 ??


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 31-01-2007 17:00
Autor RE: KJetronic - polemika dla mistrzow tematu
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 04-02-2007 21:33
Odpowiedzi:

1) auto wogole nie stalo
2) nie mam katalizatora

Odnosnie pomylonych wtyczek wtryskiwacza i regulatora: nie ma bata sa w odpowiednich kolorach i tak tez sa podlaczone.

I chyba faktycznie pojade pomiezyc cisnienia - knige do 924 mam, wiec wszystko mozna sprawdzic wg. fabryki

Dzieki Panowie




Edytowane przez ElastiC dnia 04-02-2007 21:35
elastic 4542351 www.d16.pl