924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: Proszę o szybką wskazówkę
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 18-08-2014 13:01
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=73&rowstart=0
tutaj jest wątek o regulacji luzów zaworowych
occlassic.com
Autor RE: Proszę o szybką wskazówkę
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 18-08-2014 20:42
slawek290 napisał/a:
Panowie mam pytanie w 924 turbo jest czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym - dochodzi do niego jeden przewód .
W jaki sposób ten czujnik wpływa na ciśnienie sterujące w głowicy K-jeta ?
Gdzie idzie kabel od niego ?
Ile kosztuje taki nowy czujnik ?
Czy da się zreperować stary ?


Jest to czujnik nadciśnienia (czyli przeładowania) i rozłącza on masę przy ciśnieniu przekraczającym 1Bar czy coś tam ponad to... tym samym odłącza przekaźnik pompy paliwa, zatrzymując silnik (prawie). Uszkodzenie może objawiać się szarpaniem podczas jazdy, ewentualnie niemożnością odpalenia auta bo pompa paliwa się nie włączy. Można ten jeden kabelek zetknąć na stałe do masy i sprawdzić czy jest poprawa.
Naprawić się nie da... można założyć nowy - w serwisie wiem, że są dostępne ale chyba nieco kosztują (bo te same szły do 930 bodajże). Także może to być nawet do kilku setek... Może jakies zamienniki są tego nie wiem.
Wpływ na ciśnienie w głowicy k-jeta ma takie, że paliwo przestaje płynąć czyli ciśnienie spadnie do wartości gdy wtryski przestaną się otwierać. Ale ciśnieniem sterującym nic nie rusza (to robi tylko warmup).
Kabelek idzie do wiązki silnika smiley a potem gdzieś w układ przekaźnika pompy paliwa (trzeba by poszukać w schemacie do turbo jak to idzie dokładnie).



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Proszę o szybką wskazówkę
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 19-08-2014 06:43
No to człowiek się uczy ciągle . Obstawiałem że na zaworach się nic nie reguluje smiley a tu Proszę .

Wspomniany przez Miśka czujnik jest aktualnie dostępny jeszcze w ludzkiej cenie 225 zł ......... u .......... Qbaka

Nurtuje mnie jeszcze pytanie czy Wur regulujący ciśnienie sterujące jest taki sam jak w 924 ?


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: Proszę o szybką wskazówkę
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-08-2014 22:27
WUR jest w 931 inny niestety.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Strona 3 z 3 < 1 2 3