Autor |
944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 09:14 |
|
|
Witam,
Wreszcie stałem się posiadaczem auta które od zawsze chciałem mieć, co prawda kolorów męskich nie było ale u pań w tym wieku kolor włosów nie ma już znaczenia
Na codzień jeżdżę e91 320dLCI zrobionym na 220KM, autko ma być do codziennej jazdy dla Żony, w planach mam zamiar ddoprowadzić go do stanu co najmniej bardzo dobrego i możliwie zachowanego w oryginalności.
Auto jest od znanego forumowego kolegi Blumena.
To co skusiło mnie w tym konkretnym egzemplarzu to dobrze udokumentowana historia, komplet dokumentów wozu, komplet kluczyków, dobry relatywnie stan i doinwestowanie w ostatnim roku, które sporo wydatków oszczędzi. Nie da się jednak ukryć że do zrobienia jest dużo.
Po krótce o samochodzie, zostało sprowadzone w '97r, uszkodzone (zderzak, maska, błotnik i podłoga której się obawiam) miało w Polsce kilku właścicieli ale zgromadzone faktury świadczą że auto nie było zaniedbywane.
W ramach "upiększania" ktoś dolepił koszmarne progi ale ja się obawiam że to bardziej w ramach przykrycia uszkodzonej podłogi - okaże się po wywaleniu nakładek. Była w nim instalacja LPG, wyrejestrowana w '08, niestety z pozostawionym w bagażniku śladem w postaci zasmarkanego spawem otworu.
Z rzeczy które w przeciągu ostatniego roku zrobił kol Blumen i którymi chyba na razie nie muszę się martwić:
- rozrząd i napinacz
- tarcze i klocki komplet przód i tył
- opony
- kopółka i rozdzielacz
Rzeczy które na samym starcie i bezdyskusyjnie muszę zrobić od razu:
- kompletna regeneracja układu hamulcowego, wymiana przewodów miękkich na przewody w oplocie, regeneracja zacisków itd.
- wymiana aku
- wymiana przewodów wysokiego napięcia
- łożyska wału
- synchronizator drugiego biegu (lub regeneracja lewarka, jeszcze nie wiem co jest przyczyną trudniejszego wchodzenia dwójki)
- pomiar na hamowni
- sprawienie by światła świeciły na rozsądnym poziomie
- sprawdzenie i ewentualna naprawa elementów zawieszenia
W dalszej kolejności:
- naprawy blacharsko lakiernicze (maska, progi, pr błotnik, spasowanie elementów przodu, może wymiana płyty bagażnika
- regeneracja felg
- regeneracja lub (raczej) wymiana wykładzin
- regeneracja tapicerki lub nowe obszycie
- nowe obszycie foteli (fotel kierowcy przetarty)
- obbszycie kierownicy i lewarka
I inne rzeczy które na pewno w trakcie prac będą się pojawiać w ilościach przekraczających oczekiwania...
EDYTA 31-07-2014, rzeczywisty zakres wykonany:
1. Serwis:
- nowy akumulator i klemy
- nowe kable zapłonowe
- świece
- olej
- filtry oleju i powietrza
- filtr paliwa
- wymiana oleju w skrzyni
- pomiar mocy na hamowni - 220KM
2. Układ hamulcowy:
- odczyszczone i pomalowane serwo
- odczyszczona pompa hamulcowa, wymienione uszczelki
- przepłukany układ hydrauliczny
- wymienione przewody hamulcowe
- nowy płyn hamulcowy
- elastyczne przewody hamulcowe zmieniona na gudridże w stalowym oplocie przód i tył
- kompletnie zregenerowane zaciski hamulcowe
- nowe tarcze i klocki przód
- czujniki zużycia klocków
- linka hamulca ręcznego krótka, nowe spinki, bolce, zregenerowana linka długa
- nowy czujnik ABS
3. Zawieszenie
- zmienione piasty przód na właściwe dla s2
- zregenerowane sworznie wahaczy przednich w auto-cel
- wymienione wszystkie tuleje wahaczy przednich na powerflex
- wymienione gumy mocowania stabilizatora przód i tył
- wymienione gumy łącznika stabilizatora przód
- pomalowane proszkowo osłony tarcz hamulcowych
- nowe tuleje mocowania belki
- tuleje wahaczy tylnych powerflex
- tuleje "spring plate" powerflex
- naprawione poduchy boczne belki
- nowe amortyzatory koni sport
- nowe łączniki stabilizatorów przód
- nowa końcówka drążka lewa
- odnowione sprężyny
- nowe odboje i osłony przód
- nowe nawiewy tarcz hamulcowych
- wymienione/odnowione wszystkie śruby i nakrętki zawieszenia
- odmalowane/galwanizowane wszystkie elementy zawieszenia
4. Inne mechaniczne
- wymieniony master cylinder sprzęgła
- czyszczenie przepływki
- re-tracking przepływki
- czyszczenie przepustnicy
- sprawdzenie czujnika połozenia przepustnicy
- wymieniony reduktor ciśnienia paliwa
- wymieniony czujnik temp DME
- wymieniony przekaźnik DME
- wymieniona cewka zapłonowa
- wtryski czyszczone ultradźwiękowo i sprawdzone
- wymienione kapturki wtrysków
- wyczyszczony zawór wolnych obrotów
- wymienione przewody podciśnienia
- wymiana maglownicy
- wymiana całych linii paliwowych od baku do listwy zasilanie i powrót
- wymiana kompletu nakrętek kół na stalowe
- prostowanie felgi lewy tył
- wymiana uszczelniacza wału korbowego tył
- wymiana śrub mocujących koło masowe
- nowe łożysko pilotujące
- łożyska igiełkowe i trzpień widelca sprzęgła
- nowe śruby docisku
- uszczelniacze skrzyni biegów
- nowe osłony przegubów
- uszczelnienia wydechu
- zaślepka obudowy sprzęgła
- wymienione gumy mocowania chłodnicy i poprawiony "patent"
- odnowiona podstawa przepływomierza
- wymieniony komplet mocowań przewodów paliwowych
-
5. Body
- usunięcie plastikowych progów
- wyciecie i wstawienie fabrycznie nowych wzmocnień progów
- nowe progi
- odbudowa blacharska dolnych rantów błotników przednich
- odbudowa blacharska rantów błotników tylnych na styku z progami
- zdarcie starych powłok lakierniczych
- malowanie całego auta
- uzupełnienie brakujących elementów nakładek pod progowych
- wymiana spojera na właściwy z malowaniem
- naprawa zamka drzwi lewych
- nowe listwy przyszybowe
- doczyszczenie i regeneracja uszczelek drzwi
- nowa uszczelka klaposzyby
- regeneracja i skompletowanie emblematu
- naprawa, czyszczenie, odrzewenie styków i polerowanie lamp tylnych
- wymiana lampek podświetlenia tablicy rej
- nowa uszczelka listwy dachowej
- osłona pod silnikiem
- wymiana zbiornika płynu do spryskiwaczy i przewodów
- nowe podszybie
- wymiana osłony silnika podnoszenia świateł
- piaskowanie i galwanizacja zamka maski
- nowe uszczelki zamków klaposzyby
- wymienione mocowania bolców klaposzyby i nowe bolce
- mnóstwo nowych zaślepek, uchwytów, gumek, plastików...
- demontaż tylnej wycieraczki i montaż oryginalnej zaślepki
- czyszczenie lamp przednich
- naprawa i konserwacja klamek i zamków
- wymiana elementów kluczyka
- nowa osłona akumulatora
- uszczelka grodzi silnika
- gumowe prowadnice i odboje maski
- wygłuszenie maski
- dzwignia lewarka skrzyni biegów
- jack-point tył pasażer
- doczyszczenie podwozia i zabezpieczanie brunoxem i bitexem gdzie konieczne
- zabezpieczenie lakieru
- jack-point tył kierowca
6. Wnętrze
- naprawa i wzmocnienie boczków tapicerki
- wygłuszenie boczków
- pospawanie pourywanych uchwytów plastikowych kieszeni i ramek głośników
- wymiana skorodowanych wkrętów na nierdzewne
- nowe folie izolujące na drzwi
- nowe wygłuszenie nadkola lewego
- poprawione mocowanie wykładzin na taśmy
- kompletne wygłuszenie podłogi i tylnych głośników
- obszycie kierownicy
- naprawa zegarka
- malowanie podstaw foteli
- malowanie mechanizmu ham. ręcznego
- nowe obszycie fotelu kierowcy w skórze
- komplet spinek, i wkrętów do wnętrza ASO
- wymiana podsufitki
- wymiana listwy progowej lewej
- wymiana listew konsoli środkowej na niepoklejone
7. Elektryka
- wywalenie dokładanego alarmu, poprawione izolowanie wiązek
- wymiana poucinanych opasek na właściwe oryginalne
- naprawa sterowania foteli przednich
- właściwe podłączenie trzeciego stopu
- nowe radio i porządek w instalacji radiowej
- naprawa izolacji kabli świateł lp
To może teraz parę zdjęć:
Tak się prezentuje:
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-yP5YvvzG970/USXMlA4KpzI/AAAAAAAACuw/TlC0cKCoA10/s720/_DSF1886.jpg[/img]
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-Pmwx7DhYNZw/USXMlSUb0cI/AAAAAAAACu8/cpydOW-Kl9E/s720/_DSF1887.jpg[/img]
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-2ZDcNEL4ovQ/USXMmYeapZI/AAAAAAAACvU/TUJjFPUEYik/s720/_DSF1892.jpg[/img]
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-GMEhoWLo0PI/USXMkChvpuI/AAAAAAAACuY/WX_MdzlEICk/s720/_DSF1880.jpg[/img]
martwi mnie to przerdzewwniałe serwo chyba do wymiany:
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-Bpv5h664hQI/USXMkOa7-GI/AAAAAAAACuc/IS7aoteMSvY/s720/_DSF1877.jpg[/img]
Spasowanie elementów przodu:
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-8hRoCJWt-V8/USXMizILfHI/AAAAAAAACt8/10DBj5Qza6Q/s720/_DSF1874.jpg[/img]
Lepione progi:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-dZYeSKqGWZY/USXMjGS5jRI/AAAAAAAACuE/7HykHr3aVUA/s720/_DSF1875.jpg[/img]
Ruda na elementach podwozia:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-dHVfxh-xpBA/USXMkv7ffbI/AAAAAAAACuk/VMwWv8_vYE4/s720/_DSF1881.jpg[/img]
To mnie martwi, wygląda mi na korozję wskutek wysokiej temperatury, co w połączeniu z głośną pracą skrzyni dobrze nie wróży:
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-mIvEPB16X-o/USXM_vkOrDI/AAAAAAAACvg/N3KLgrOPvfo/s720/_DSF1883.jpg[/img]
Tyle po krótce, jak mechanicy się bardziej zagłębią to pewnie pojawi się sporo nowych tematów.
Czy możecie podpowiedzieć coś o typowych wadach genetycznych tego modelu?
Doczytałem że użo części ma wspólnych z VAG, czy jest gdzieś zestawienie takich zamienników?
O bieżących pracach będę pisał w tym wątku
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Edytowane przez seler2 dnia 20-10-2014 10:20 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:02 |
|
|
Witamy we Wro
zerkaj czasem na petrolhearts.pl i wpadnij nim na spocik
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:36 |
|
|
Powodzenia przy pracach. Autko u mnie w przeciągu ostatnich 2 lat więcej stało, niż jeździło.
Co do - niestety z pozostawionym w bagażniku śladem w postaci zasmarkanego spawem otworu - to na pewno nie jest po żadnej instalacji (za mojej kadencji nic nie było spawane), pod spodem jest skrzynia, więc nie jestem pewien, czy cokolwiek by się w tym miejscu zmieściło ja nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale można sprawdzić w innym 944 jak to wygląda
Co do części, to bardzo dużo można kupić u kolegi Tomka (jest wątek na forum)
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:38 |
|
|
gratulacje! - fajnie że zostaje w forumowych rękach i z listy planowanych prac widzę że w dobrych i pracowitych rękach
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:39 |
|
|
http://transaxle.istore.pl/ - świetny sklep z częściami naszego kolegi - jeśli znajdziesz u niego to, czego szukasz, to nie trzeba się martwić o zamienniki. Ceny są normalne, a nie jak w wielu sklepach kosmiczna marża, bo Porsche.
Gratuluję, fajne plany powodzenia!
EDIT: Ten sklep, co wspomina Blumen, to jest właśnie Tomka.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 21-02-2013 10:40 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:56 |
|
|
Zawartość Transacle już chyba znam na pamięć
Niestety nie ma np. kabli wysokiego napięcia i zostają mi albo oryginały z intercarsu za 850zł albo zamiennik z pelikan parts za 90$ albo oryginały z porscheshop.co.uk za 150E plus vat i przesyłka...
Nie ma też pompy hamulcowej do s2 a chyba będę chciał wymienć bo nie wiem czy to co jest się regeneruje...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 10:58 |
|
|
Blumen napisał/a:
Powodzenia przy pracach. Autko u mnie w przeciągu ostatnich 2 lat więcej stało, niż jeździło.
Co do - niestety z pozostawionym w bagażniku śladem w postaci zasmarkanego spawem otworu - to na pewno nie jest po żadnej instalacji (za mojej kadencji nic nie było spawane), pod spodem jest skrzynia, więc nie jestem pewien, czy cokolwiek by się w tym miejscu zmieściło ja nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale można sprawdzić w innym 944 jak to wygląda
Cholera wie z tym gazem, w dowodzie jest wyrejestrowanie instalacji gazowej, więc wyszedłem z założenia że tam mógł być zbiornik, bo przecież się na wierch nie zmieści w bagażniku
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 11:04 |
|
|
Mieści się mieści na wierzchu nawet 100 litrowa butla w ClubSportach wrzucałem na forum kiedyś fotki co paru niemców zrobiło.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 13:20 |
|
|
Po przeglądzie mechaników:
tarcze przód (zatarte zaciski zniszczyły praktycznie nowe tarcze) ale jeszcze do dokładniejszej analizy
klocki przód: jw.
Zaciski przednie do całkowitej regeneracji
Serwo zardzewiałe raczej do wymiany TRW PSA404 (gdzie ja to znajdę, nignie nie ma nawet na pelikanie)
Sworznie
łączniki stabilizatora
Wycieki sa z tylnego mostu będą potrzebne uszczelniacze
Tylne zaciski tez sa do regeneracji
Paski klinowe sa do wymiany bo sa popękane
Filtry
Do tego napewno swiece i kable
Przewody hamulcowe
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 13:28 |
|
|
Nowe serwo ? Znam lepsze sposoby na ulokowanie waluty
Przewody w oplocie w przyzwoitej cenie tu: http://www.inter-rally.pl/product-pol-5999-Przewody-w-oplocie-Porsche-924-944-Turbo-DHK153.html
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 14:01 |
|
|
juras napisał/a:
Nowe serwo ? Znam lepsze sposoby na ulokowanie waluty
jedyne 2650zł w aso... daje się to jakoś regenerować?
Skoro jest pordzewniałe to obawiam się że może popuszcza... bo jeśli to korozja powierzchowna to pół biedy, odmaluje się
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 14:04 |
|
|
A gdzie kupujecie kable wysokiego napięcia? Oryginały to 850zł na pelikanie są jakieś wynalazki za 90$ ale nie wiem czy to coś warte...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 21-02-2013 14:04 |
|
|
Gratuluje zakupu!
Fajnie, że kolejne prosie pojawiło się we Wrocławiu. Zaglądaj na petrolhearts.pl
Ja nie jestem zbyt częstym gościem, ale sporadycznie się pojawiam, więc z pewnością będę miał okazję zobaczyć Twój nabytek na żywo
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 21-02-2013 14:12 |
|
|
Najpierw ściągnij sobie katalog części do tego modelu (944_2 91):
http://www.porsche.com/uk/accessoriesandservice/porscheservice/originalparts/originalpartscatalogue/
Znajdziesz tam nr katalogowe blaszek prowadzących klocki w zaciskach, które pewnie będziesz musiał zamówić w ASO.
Łączniki pewnie też w ASO.
Sworzni przednich wahaczy teoretycznie nie da się wymienić. W praktyce są polecane zakłady, które robią regenerację tych wahaczy (np. Auto-Cel z Ptrk. Tryb ):
http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=5650#post_84922
Pasek klinowy napędu alternatora dostaniesz pewnie od ręki. Tylko pamiętaj, żeby dobrać odpowiednią długość (w wersji z klimą jest dłuższy, chyba 1000mm).
Ostatecznie można zlecić dorobienie kabli na długość. Zdaj się porsz się kiedyś tym parał. Ze świecami jest ten problem, że są inne niż dla wszystkich innych 944 (wszystkie silniki poza S2 mają jednakowy typ świec). Jakby co, to piterson miał chyba oryginalny komplet gdzieś na przyzbie
Gdybyś potrzebował nowych klocków, to u mnie leży 1 kpl TEXTAR'a
EDIT: Przewody - zapytaj o BERU 0300890179
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 21-02-2013 14:43 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 15:15 |
|
|
Jeśli serwo nie przepuszcza a pewnie jest tyko po wierzchu pordzewiałe to co za problem to po prostu na nowo pomalować.
Kable były kiedyś u Tomka w http://transaxle.istore.pl/pl,category,147679,kable,zaplonowe.html w sumie ciekawe dlaczego już ich nie ma.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-02-2013 15:28 |
|
|
Trzymam kciuki za doprowadzenie maszyny do jak najlepszego stanu. Bardzo jestem ciekaw (zapewne nie ja jeden) jaki wynik uzyskasz na hamowni
Kable są w Janmorze, ale cena niestety nie wygląda zachęcająco. http://www.janmor.pl/pol/katalog.php?p=main&s=1&szczeg2=ok&pozycja2=2988&id_marki=138m&model=944&pojemnosc=3.0#ccw
Jeśli "fajki" są ok to możesz pokusić się o "regenerację" czyli wymianę samych przewodów, ja tak u siebie zrobiłem (za radą tetsumaru) i jestem zadowolony, przyzwoity kabel beru kosztuje ok 10zł/metr na allegro. Np. http://allegro.pl/przewod-wysokiego-napiecia-7mm-czarny-beru-i3017908800.html
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 21-02-2013 15:51 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-02-2013 16:11 |
|
|
Bluebird Tomek napisał/a:
Trzymam kciuki za doprowadzenie maszyny do jak najlepszego stanu. Bardzo jestem ciekaw (zapewne nie ja jeden) jaki wynik uzyskasz na hamowni
Półśrodków nie będzie, kable wymienię w całości, jak tylko doprowadzimy auto do mechanicznego porządku, na pewno wjedzie na hamownię
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
olafart
Użytkownik
Postów: 71
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 26.08.12 |
Dodane dnia 21-02-2013 16:36 |
|
|
no to mi się problem z bogactwem nagłym 944 S2 (trzy w jednym czasie) rozwiązuje powoli, skoro Blumen już sprzedał Gratuluję zakupu i sam jestem ciekaw co pod progami- oby nie było zbyt dużego zła...
pozdr
Edytowane przez olafart dnia 21-02-2013 16:36 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 17:08 |
|
|
Mysle ,ze serwo to tylko powierzchniowa rdza ale gdybys mial problem u mnie zalega komplet od S2(serwo+pompa)
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 21-02-2013 20:44 |
|
|
No dobra, aby uciąć spekulacje
zestaw przewodów Beru 680 zł
zestaw przewodów Janmor 600 zł
do S2, dostępne od ręki
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|