924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Wszystko o Porsche 924
Autor Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 24-01-2008 22:56
[img]http://img89.imageshack.us/img89/3137/obraz060lx9.th.jpg[/img]
smileysmileysmileysmiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87

Edytowane przez drwal dnia 24-01-2008 22:56
4640739
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Wulkan
Użytkownik



Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07
Dodane dnia 24-01-2008 23:45
A toto to bak od Prosiaka czy inkszego gada, bo sie dopatrzec nie moge. Sitko niezle smiley


Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm

Porsche 924 1982r NA
3155366
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
sufjaf
Użytkownik



Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07
Dodane dnia 24-01-2008 23:45
Hmm.. A co to jest??


___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek smiley

911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power smiley
Mercedes W202 smiley
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Wulkan
Użytkownik



Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07
Dodane dnia 25-01-2008 09:16
Z rana chyba sie dopaptrzyłęm co to jest, chyb a spód zbiornika Prosiaczka, tam gdzie pompa jest ta dodatkowa?


Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm

Porsche 924 1982r NA
3155366
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Wulkan
Użytkownik



Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07
Dodane dnia 25-01-2008 09:16
Dwa razy to samo wysłałem, sorki.


Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm

Porsche 924 1982r NA

Edytowane przez Wulkan dnia 25-01-2008 09:17
3155366
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-01-2008 09:38
dokladnie to to, tam gdzie wchodzi pompa dopomagajaca pompe smiley paliwo nie lalo sie ciurkiem tylko ze wzgledu na konserwacje smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Wulkan
Użytkownik



Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07
Dodane dnia 25-01-2008 10:24
Kogo to baczek :>? Gdzies czytalem na forum ze jednemu koledze 924 jakies 40l/ 100km pozera...smiley


Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm

Porsche 924 1982r NA
3155366
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-01-2008 10:40
to moje smiley smiley smiley !! smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
pedro
Użytkownik



Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07
Dodane dnia 25-01-2008 20:14
No to czeka Ciebie spawaniesmiley


RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest...
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Wulkan
Użytkownik



Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07
Dodane dnia 25-01-2008 21:00
No to powodzenia przy spawaniu smiley Chyba to jest oczywiste, ale lepiej sie powtorzyc, zeby jakos zapelnic zbiornik przed spawaniem ewentualnym - woda na ten przyklad - do pelna.


Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm

Porsche 924 1982r NA
3155366
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 25-01-2008 21:05
Przypominając sobie moje doświadczenia w spawaniu mniej skomplikowanej części zbiornika... chyba bym go wymienił jednak.
U mnie skończyło się na lutowaniu łat z blachy. W czasie spawania "ściągało" materiał i ciągle pojawiało się jakieś nowe pęknięcie gdzieś obok spawu.

powodzenia
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
pedro
Użytkownik



Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07
Dodane dnia 26-01-2008 01:01
Dobrze spawa się mosiądzem, ale do tego jest potrzebny palnik acetylenowy, pospawasz tez lutem cyny z dodatkiem ołowiu palnikiem propan butan. Nie polecam migiem bo bardzo cięzko jest wyciągnąć
ciągły spaw i sprawa oczywista do pełna- wodą. Jeżeli masz wyciągnięty zbiornik to warto sprawdzić i oczyścić jego od środka, ale z tym to inna zabawasmiley


RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest...
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 26-01-2008 08:32
w gre wchodzi tylko i wylacznie wymiana, ja akurat szybkopodejmuje taknie decyzje: "kombinujemy czy wymieniamy ? "

smiley smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 26-01-2008 10:59
Drwalu zanim kupisz uzywany jakis, to rozejrzyj sie za nowymi z tworzywa. Podobniesz takie byly montowane w 968 i gdzies czytalem ze w UK nie sa drogie. Wiesz, mniejsza masa itp smiley


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 26-01-2008 11:31
Abelard napisał/a:
Drwalu zanim kupisz uzywany jakis, to rozejrzyj sie za nowymi z tworzywa. Podobniesz takie byly montowane w 968 i gdzies czytalem ze w UK nie sa drogie. Wiesz, mniejsza masa itp smiley


w 944 też takowe były więc nie owinno być problemu z dostaniem i wydaje sie to bardzo rozsądną propozycją.
Kwestia tylko wytłoczeń i mocowań...
Autor RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?"
meewosh
Użytkownik



Postów: 213
Miejscowość: Ogrodzieniec
Data rejestracji: 31.10.06
Dodane dnia 26-01-2008 12:58
z 944 plastikowy u mnie gdzieś jeden leży, stalowy teżsmiley


niegdyś '87 944 2.5 N/A S2 Look smiley
Peżot 406 z gazem smiley
2009492