Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 09-02-2016 02:24 |
|
|
To na razie tyle. Glowica silnika jest w warsztacie i zaczely sie nad nia prace. Mialem dodatkow,ktora zgubila gniazdo zaworowe,chcemy ja pociac,zeby zobaczy co da sie zrobic z kanalami. Glowica i walek to podstawa,tu kryje sie moc silnika-poza doladowaniem oczywiscie. Plan jest taki, zeby zbudowac sporo mocy z wysokiej dosc kompresji i potem dodac troche doladowania z turbosprezarki. na torze najwiekszym problemem jest temperatura,mysle wiec,ze nizsze cisnienie lepiej da sie schlodzic. nawet oryginalne GTR mialy z tym ogromny problem. zobaczymy co z tego wyjdzie |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-02-2016 08:23 |
|
|
Grubo uwielbiam takie kompleksowe projekty i wiem ile wymaga to pracy, szacun.
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-02-2016 08:31 |
|
|
A możesz bardziej konkretnie napisać, co to znaczy w tym wypadku "wysoka kompresja"? Dla niektórych 8:1 to już wysoka Jak mocno w te cylindry nie dmuchniesz, to może być ciężko z tą wysoką mocą... Takie soft-turbo wyjdzie, a nie powinno.
|
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 09-02-2016 14:08 |
|
|
Mega fajny projekt, zazdroszczę miejsca
Kilka osób z chęcią przygarnelaby kilka gratów
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 09-02-2016 14:51 |
|
|
Carrera GT miala fabrycznie 8.5 : 1 , mysle,ze przynajmniej tyle,moj Datsun mial 14 :1 ale bez turbo na podwojnych Weberach. Te silniki nie lubia sie wysoko krecic i uwazam ,ze nie ma potrzeby przekraczc 7500. Im wyzej go krecisz tym wiecej zaczyna sie problemow.
Wie,ze trzeba dmuchnac,ale podniesienie kompresji pomoze z uzyskanie mocy w srednim zakresie obrotow. ja postaiwe tylko na dolodowanie to bede mial przelocznik on-off a tym sie ciezko po torze jezdzi.Tak mialem w 951,wiecej bokiem latal niz do przodu,jest to widowiskowe ale wolne na torze. Na USA 931 mial tylko 7.5 : 1 wiec malo. Podnoszac kompresje zostaje mi paliwo 110 oktanow ale to nie problem ( w stanach jest inny wspolczynnik okreslania oktanow niz w Europie). Chce wiec zaczac od silnika z wyzsza kompresja a pozniej jak numerki sie nie zgodza to bede krecic cisnienie- to latwo tak dlugo jak nie bedzie spalania stukowego. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 10-02-2016 03:49 |
|
|
Takie beda kola.Trzeba je doprowadzic do porzadku ale nie jest zle. 3 czesciowe odkowki
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i377/btracing/2016-02-09%2010.40.50_zps55fndhj1.jpg[/img]
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i377/btracing/2016-02-09%2010.41.04_zpsmfvwkpqd.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 10-02-2016 13:50 |
|
|
Fajnie, że się do nas odezwałeś. Lubimy kibicować i czekamy na dalsze historie .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-02-2016 23:55 |
|
|
Zobaczyłem, że jest temat na forum. Myślę sobie Bart wyszedł z ukrycia, zobaczę
jak będę miał czas. Wchodzę po kilku dniach a tu połowa auta już przebudowana
Jestem za! Mam nadzieje że będzie to świetny projekt i że silnik wytrzyma to podnoszenie
stopnia sprężania. One niezbyt to lubią, jak będziesz go sterował? Jakiś stand alone?
Głowicy nie trzeba kroić, zrobili to już dawno i zdjęcia są na boardzie. Choć jak
wiadomo - najlepiej dotknąć samemu Jak będziesz miał jakieś przemyślenia na
ten temat to chętnie posłuchamy, choć my tutaj zwykle nad tymi od n/a rozprawiamy.
Skrzynia zostaje? Czy zamiana na AOR?
Czekam na dalsze wieści
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 11-02-2016 01:50 |
|
|
Wielki szacun za wszystko - rozmach, podejście, wiedzę i tempo w jakim to wszystko się dzieje. Powodzenia!
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Przemo924S
Użytkownik
Postów: 101
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 06.12.14 |
Dodane dnia 11-02-2016 08:23 |
|
|
Super sie na to patrzy, tempo ekspresowe. Wszystko przemyślane i zaplanowane wszyscy kibicujemy
Porsche 924 S |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2016 08:37 |
|
|
Niezle, niezle... Czekam az dojdziesz do lamp od Deutschnine... a wlasciwie na moment kiedy dojdziesz do wniosku, ze wyrzuciles pieniadze... i to nie male :-/
Ale mimo wszystko powodzenia! |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 11-02-2016 14:32 |
|
|
Prace nie posuwaja sie bardzo szybko,to co jest na zdjecizch to efekt okolo roku dlubania. Prowadzac warsztat mam malo czasu na swoje auto a przy okazji dlubie przy VW T2.
Skrzynia zostaje dogleg, udalo mi sie znalezc auto s fabtucznym LSD czyli szpera. mozna do nich znalezc czesci,wiec przebuduje i zostawiam.
Co do sterowania to musze sprawdzic dokladnie ,jak dobrze pamietam to musze sterowac z dystrybutaora, nie pozwola mi zalozyc kolka na wal z czujninkiem,musi bys tak jak w oryginale,wiec troche to komplikuje sprawe. Mittlemotor ma dystrybutor,ktory powinien dzialac.
Lampy wiem ,ze drogie,ale znow, najlepsze jakie znalazlem. po tej stronie kaluzy jest tak,ze zazwyczaj taniej i bardziej efektywnie jest mi kupic czesci niz robic wszystko od zera. Jak mam siedziec 2 tygodnie nad czyms i nie zarabiac pieniedzy to wole kupic-inaczej to ja strace. Tak to juz jest. W Polsce czas jest tani-tutaj nie.
Wszyscy robia bledy,ja tez,wiem,ze auto bedzie odbiegac od oryginalu ale nie mam czasu a przede wszystkim budzetu zeby na przyklad uzyc zaciskow od 930 albo piast i kol z centerlana nakretka. Mozna to znalezc ale duza kasa. Nie chce siedziec nad tym projektem przez lata wiec niektore tematy musze odpuscic. Wole byc na torze i scigac sie !!! |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
simprez
Użytkownik
Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-02-2016 16:23 |
|
|
Trzymam kciuki za prodżekt! Potencjał jest to i efekt pewno będzie
BTW podzielę się kilkoma uwago/spostrzeżeniami:
- od kilku znajomych słyszałem, że światła z Deutschnine to niestety bubel i źle wydane pieniądze. Wychodzi na to, że nie pasują, trzeba je przerabiać a efekt końcowy i tak zazwyczaj niestatysfkcjonujacy;
- a zaciski z 930 to chyba bardzo podobne do tych z 951/944s2/968? Bo klocki te same są chyba. Zresztą, w pogoni za dobrymi heblami o wiele łatwiej/taniej jest teraz zaadaptować zestaw zaciski+tarcze 330mm z 996tt/997s
- "W Polsce czas jest tani-tutaj nie" - Oj długo cię już w kraju nie było
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 11-02-2016 16:45 |
|
|
Cena zaciskow od 930-sa najblizsze oryginalu to okolo $1000 za sztuke-sorki ale nie zaplace tyle. 996T to bardzo dobry zacisk ale nie wyglada na oryginal,jest to kompletnie nowy wzor wiec bedzie sie rzucal w oczy.ja musze zostac blisko oryginalu wiec pozostaje opcja 951.
Przy wadze nieco ponad 1000kg to bedzie na pewno wystarczajaco chamowac z dobrymi klockami,nie widze potrzeby wiekszych. Wroce znow do Datsuna-mial z przodu jedno tloczkowe zaciski i aluminiowe bebny z tylu,auto ma wage okolo 800kg i nigdy nie skonczyly mi sie chamulce nawet na torze Road America gdzie dluga prosta ma 1.5 kilkometra i predkosc na koncu dochodzi do 210 kilometrow na godzine w tym aucie. 951 to czterotloczkowe Brembo z dosc duzymi klockami-wystarczy w zupelnosci.
tu jest link do zacisku od 930,bylyby idealne ale nie za ta cene
http://www.ebay.com/itm/Porsche-930-Turbo-Caliper-Left-Rear-93035209103-/391323710375?hash=item5b1cb5f3a7:g:-p4AAOSw6dNWTPtF&vxp=mtr
Lamy te juz mam wiec zostaja,to auto na tor a nie do muzeum,kupilem je ponad rok temu ,nie da sie zwrocic-takie wlasnie beda.
Tak nie ma mieszkam w Polsce od 16tu lat wiec troche odpadlem od dziwnych reali tamtego swiata to prawda. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2016 20:06 |
|
|
Ale piękne "parapety" - co to za felgi i jakie mają parametry? Jakie tam opony wejdą?
Zaciski z 944 idealne do projektu - możesz ew wrzucić te z TurboS (tarcza 304mm).
Nasze 'polskie' lampy (made by Gazik) o niebo lepsze...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
cichy
Użytkownik
Postów: 742
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 11-02-2016 22:06 |
|
|
Super projekt !!! Trzymam kciuki
P.S. Lampy z deutschnine tej kasy nie warte ale tragedii nie ma, chyba jako pierwszy w PL je zamontowalem i po grubym dopasowaniu do torowego projektu są jak znalazł u mnie już z piąty sezon
P.S. 2 Gazika produkcja to już jednak liga wyżej
944 T 90r. - "Rothmans"
Tor Poznań
2016r.: 1:43.402 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 12-02-2016 01:05 |
|
|
Szkoda,ze nie wiedzialem o tych lampach ale juz pozamiatae,takze zakonczmy ten temat.
Kola sa to 3 czesciowe odkowki ,przod 8X16 tyl 10X16, takze dosc konkretne. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 01-06-2016 20:10 |
|
|
any news ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
janotres
Użytkownik
Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 02-06-2016 09:50 |
|
|
coś w temacie???? bo fajnie się czyta...dużo konkretnych informacji
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Edytowane przez janotres dnia 02-06-2016 09:51 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1140
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-06-2016 14:30 |
|
|
Fajny projekt, chciałem coś takiego zrobić ale poniosła mnie fantazja i poszedłem za grubo i kończę 924 3,0 Turbo ~ 1000 kg
Powodzenia
AW
|
|